Idd snel en dat terwijl ze hiervoor ook al een miskraam hebben gehad samen...(stond in AD) dan zou ik het eerst ff afwachten voordat ik het aan de hele wereld zou vertellen..
Ik hoop eigenlijk dat het niet waar is. Ze zag dit als een nieuwe kans. Dat jochie zal zich ongetwijfeld ellendig voelen als zijn halfbroertje of zusje wél welkom is (al betwijfel ik of het nu wel goed gaat). En de vader van het kind had ook al een dochter waar hij de voogdij over was verloren...
Serieus? Ik hoop het niet zeg (of ze moet héél erg veranderd zijn!). Een tijdje terug was ze ook weer zwanger, maar dat is toen een miskraam geworden, toch?
Het is inmiddels bekend dat Jenelle geen miskraam heeft gehad, maar abortus heeft ondergaan. Dat wordt uitgezonden in het nieuwe seizoen van Teen mom 2. Bruce Willis wordt voor de vijfde keer vader Vijfde kind voor Bruce Willis op komst | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl En Michael Jordan krijgt een tweeling! Michael Jordan verwacht eeneiige tweeling | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik ben wel benieuwd hoe de hele situatie precies in elkaar zit. Nu is ze toch alweer zwanger, ik geloof niet dat de eerste paar keren haar genoeg hebben afgeschrikt.