Heb je het ook heel Nederland verteld dan? Met andere woorden, ben je een BN-er? In haar geval vind ik het wel heel anders.
Nee ben inderdaad geen BN-er Ach, ik vind het juist wel z'n charmes hebben om het al zo vroeg aan heel NL bekend te maken, misschien super naïef, maar ook wel weer lief ergens....
Misschien wel, maar wij hadden het ook niet erg gevonden als iedereen het zou weten mocht het mis gegaan zijn...
Paultje Pils van de Coen en Sander show is weer vader geworden! Hun tweede zoontje heet Quint. Ze hebben al een zoon Mels van net één jaar.
Jaap Kwakman van de 3JS is vader geworden van een gezonden zoon genaamd Rens. Dat laat de trotse vader op Twitter weten. Jaap schrijft: Heej allemaal. Vanmorgen is Rens geboren. 8 pond en kerngezond. We zijn enorm gelukkig en dankbaar. Blijft een wonder.
Acteur Edo Brunner (Spanga's, Kees en co, Wie is de mol) is vader geworden van een dochtertje Lieve Marietje. Ik snap de naam Lieve, en ik snap de naam Marietje ..... maar achter elkaar vind ik het too much. Lieve Marietje, ondeugende Marietje, grappige Marietje .......
Ik lees net op twitter dat Yolanthe zwanger is? Ik kan er verder niks over terug vinden in de roddel/dagbladen, dus ik weet niet of het echt waar is. Jan de Hoop maakte er ook al een opmerking over.
Yolanthe is zwanger? We denken 't! | WTF.nl - Blijf je verbazen Ik spreek geen Turks.. Wel leuk als het zo is! Volgens mij wil ze het al heel lang..
Op rtl boulevard werd het gisteren nog gezegd dat het niet waar is! Ik hoop het wel voor ze ze wil idd al zo graag en geloof dat het allemaal niet zo makkelijk gaat.