Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Toeval? Of zou dat het zijn? Of zou ze een nieuw huisdier krijgen?

Denk namelijk ook dat ze niet echt zwanger is. Maar goed, je weet nooit natuurlijk!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik mag anouk niet, vind het zo'n arrogante egoischtische biatch!
    haar muziek vind ik (jammer genoeg) wel leuk, maar als persoon, bah, wat een naar mens is dat zeg!! heeft geen greintje medeleven of tact in der lichaam,
    en als dit een grapje is, tja... wat wil ze dan? idereen weer zeuren over het zoveelste kind van een andere vader, ja duh, das ook niet echt gezond nadenken of omgaan met anticonceptie of wel?! kids zijn geen hobby ofzo... ze lokt de reacties zelf uit, en dan zelf ook als een viswijf lopen schreeuwen op haar FB pagina, bah!
    Haar fans vinden haar goed, willen een dvd, vragen daarom, je zou je vereerd moeten voelen, maar nee.... mevrouw maakt ze uit voor plakpoepzeikerds............................ wat ik zeg, Biatch!

maar goed, dat is mijn mening over anouk ;)

3. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hoort er verder ook niks van.
    Niet dat we van de andere ook veel horen haha.

Ik zag zondagavond Life4You op RTL4, en daar was Lieke van Lexmond, zei ook dat ze 4 maanden zwanger was, maar zag helemaal niks?

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Helemaal mee eens BabeBabe.

5. soeza

soeza Niet meer actief

Dat is toch niet zo gek? Tenminste, bij mij zag je met 4 maanden ook echt niet dat ik zwanger was, pas na de 5e maand ging mijn buik groeien.

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
  7. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar, maar neem aan dat je toch wel iets moet zien, althans, ik ben nu 12 weken en je ziet al wel aardig verschil met toen ik niet zwanger was.
    Maar dat kan natuurlijk ook bij iedereen verschillen :)

8. Linana

Linana Niet meer actief

Nee hoor, dat moet niet. Ik ben zwanger van mijn tweede en je begint nu pas duidelijk iets te zien. Met 26 weken begon er pas een zuinig buikje tevoorschijn te komen en daarvoor was er niks zichtbaar ;)

Wat betreft Anouk, ja... Misschien zijn kids wel haar hobby :p
    Ik ben alleen benieuwd wie de vader is haha

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Helemaal mee eens, behalve dat ik haar muziek ook echt bagger herrie vind. Raar mens vind ik het. Ze moet blij zijn dat mensen een dvd willen, maar zij vind het zeikerds? WTF? Dat zij sowieso nog fans heeft verbaasd me.;)
    En idd als een viswijf gaan schelden en doen op dr facebook, lekker volwassen ook hahaha...

10. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom zeg ik ook dat het bij iedereen kan verschillen haha ;)

11. Alf

Alf Niet meer actief

Verhaal is nog steeds niet ontkracht.. zou het dan echt?

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ook. Brrr ik krijg de rillingen van dat wijf.
    Heb ooit op tv een interview gezien toen ze zwanger was van dat meisje.
    Nou ze stond moord en brand te gillen dat ze absoluut geen dochter wilde. Ik zei nog tegen mijn man: zul je zien dat ze een meisje krijgt..en ja hoor een dochter.
    Arm meisje als ze dat ooit nog eens terug ziet. En nee, dat was niet grappig bedoeld. Anouk is nl niet grappig.

13. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Demy de Zeeuw en zijn vriendin Daniëlle Slof zijn ouders geworden van Roqi.
    Woensdagavond is de baby om 23.06 uur geboren. Roqi weegt 4160 gram. “Welkom kleine prinses,” liet Demy op social media weten.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nicole, aka Snooki, is zwanger van de tweede! Leuk!

16. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik haakte al af toen ik haar op tv bij de TMF awards het podium op zag lopen met een fles bier en een peuk in haar hand.
    Een beetje fatsoenlijke artiest gaat zo niet het podium op om een (destijds best wel belangrijke) award in ontvangst te nemen.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou idd, toen stelden de TMF Awards nog wat voor...;) Ja ik heb haar en haar muziek nooit iets gevonden. Raar wijf met een veel te groot ego.

18. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Volgens Q gaat het gerucht dus dat Afrojack de vader is van het kindje van Anouk.

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Leuk ja!
    Ik vind Lorenzo echt zo een schatje om te zien.

20. KimK

KimK Niet meer actief

Whahaha... Dat zou toch echt een verhaal zijn.... Ik zie haar er overigens zo voor aan om met jan en allemal het bed in te duiken, dus tja waarom Afrojack dan niet hé?

Deel Deze Pagina