Walgelijk zeg. Hij verwekt ook een kind bij die Amanda en zet haar vervolgens op straat. Vind Anouk trouwens ook een walgelijk mens. Volgens mij doet ze het er gewoon om. Ze hebben niet eens een relatie maar dan wel ff een kind maken? Bleh.
Evert Santeslechts heeft het geroepen en alle nieuwssites namen het over. Lekker belangrijk; als Anouk dat kindje graag wil! Ik vind haar een naar mens, maar ze is vast een goede moeder.
Ach, Anouk brengt het zelf op de haar welbekende provocerende wijze naar buiten. Die wil niet liever dan gespeculeer. Kan ze daar weer lekker op los.. Afrojack was laatst wel ingestort.. zou hij vlak daarvoor een appje van Anouk hebben gekregen?
Ja, daar heeft ie 2 jongens mee. Bij zijn eerste vrouw een jongen en een meisje, en nu bij zijn huidige vrouw: 2 meisjes.
Hoezo zucht? Ik vind dat ze het echt op een leuke manier verteld heeft Liever zo zelf vertellen dan al die journalisten ed..
Ik vind het ook een "zucht" dat je dat soort nieuws met heel Nederland gaat delen. Lekker belangrijk denk ik dan.....niet lelijk bedoelt verders
Zag je bij ook echt niet toen hoor. Verder, super voor haar dat ze zwanger is natuurlijk, maar ik vind haar gewoon erg vervelend. Dat heb je ooit...