Ik lees dat Katie Price weer zwanger is? Heftig want las tijdje geleden dat ze bij de bevalling van jongste zoon het met het kindje (6 weken te vroeg?) niet goed ging, er een spoedkeizersnede was en ze zelf bijna was overleden. Katie Price verbaasd door zwangerschap | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Huh de tweede al! Leuk! Paar jaar geleden woonde ik nog tegen over hem en hij in een anti kraakpand (of hij was daar heeeel vaak op bezoek dat weet ik niet )
Ja klopt! En gister las ik dat ze nu ook nog eens gaat scheiden omdat haar man al 6 maanden vreemd zou gaan met haar beste vriendin tijdens haar zwangerschap en al
eeeh..... dat is wel waar, maar vind katie price zelf ook vreselijk................ wel eens van anticonceptie gehoord? raar mens
Dochter voor Celine Purcell & Oren Schrijver. Het meisje heet Milly Olivia. Dochter voor Céline Purcell en Oren Schrijver | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wij kwamen ze samen al tegen in het ziekenhuis op de afdeling verloskunde en gynaecologie. Dus wij hadden al zo'n vermoeden. Leuk voor ze!
Lekkere bos haar, vreselijke naam! Lijkt me gek voor haar lief dat hij nog net een baby'tje heeft bij zijn ex. Hij zou dat kindje toch wel zien?
Anni FRiesinger bevallen van haar tweede dochter! Anni Friesinger moeder van tweede kindje | Prive | Telegraaf.nl