Hebben jullie dat bericht nog meegekregen van nicolette van dam? Had een geshopte foto van cokesnuivende Colombianen op het voetbalveld getwitterd. Hell broke loose! Ze heeft haar ambassadeurschap van Unicef daarom op moeten zeggen! Zullen wel de hormonen geweest zijn, want volgens mij schuilt er geen kwaad in die meid!
Echt cuuuute zeg!!! Mooie naam ook! Dat van Nicolette vind ik echt sneu. Ze is volgens mij een vrouw met een goed hart, maar omdat ze bekend is wordt alles onder een vergrootglas gehouden. Er worden zoveel van zulke edits gemaakt door onbekenden die dan vervolgens heel vaak gedeeld worden.
hoeveel van jullie hebben geen 100.000 berichtjes via de Whatsapp of op de FB tijdlijn zien staan................ met leuke maar ook slechte grappen betreffende het WK wat een onzin om dit zo serieus te nemen!
Leuk! Leuke vent ook. Ik dacht alleen jarenlang dat hij homo was, haha! (kun ja natuurlijk nog kinderen krijgen, daar niet van).
Oh god dat van Peter-Jan Rens... Dacht trouwens altijd dat hij homo was?? Maar oh god. Ik heb ook een leeftijdsverschil met mijn vriend, maar dat van hun slaat wel alles zeg. En nog niet te spreken over de omslagfoto op zijn FB Lijken net Vader en dochter De naam van het kindje is ook niet mijn ding
hihih t lijkt net een mini peter jan rensje, haha arme kind echt als ik na die foto kijk waar in die in bad doet denk ik het lijkt echt een opa, zei mijn zoontje net, aah opa en baby voordat ik uit gedacht had, ik lag dubbel en hij keek me zo aan
Zat nog even op de PJ Rens facebook te kijken tot ik dit las: ''Vrolijke avond met Virginia gehad in het ziekenhuis terwijl de vliezen maar blijven breken'' klinkt niet best