Leuk voor Doutzen!!! De naam vind ik niet zo mooi...... Valt me tegen, had Teddy of Billy oid verwacht. Phyllon en Myllena is ook een beetje jut en jul. Maar goed, ieder z'n smaak hè
Leuk voor Doutzen en haar gezin!! Ik vind het een mooie naam, staat leuk bij Phyllon, en tenminste niet zo'n achtelijke naam die sommige beroemdheden aan hun kids geven.
Toen ik het bericht opende (kwam het tegen op facebook, met 'en de naam issss' en daar moest je dan het bericht voor openen ) verwachtte ik ook iets afgrijselijks, maar ik vind het ook best mooi!
vind het ook een leuke naam , iemand van me facebook heeft haar dochter ook zo genoemd een jaar geleden, alleen l minder, ze word vooral minnie genoemd mooie naam, ik zag ook foto van haar en lieke samen, echt leuk om te zien, voel me erg gebonden met ze omdat ik bijna even ver ben, haha stom he
Haha, ik had exact hetzelfde toen ze zwanger was van Phyllon.... Victoria Beckham was toen ook zwanger van Harper, en is net na mij bevallen toen in 2011.
haha ik dacht dat de enigste was die dat heeft, haha, ik heb dat echt, toen ik begin van mijn zwangerschap dat zij t waren dacht ik meteen JOEPIE waarom weet ik niet bij mijn zoontje zijn trouwdag had ik dat ook, weet alleen niet wie toen
ik denk mieliena (fonetisch en engels gezegd dus) dat je het zo uitspreekt, mielenna had je 2 nn nodig gehad...
Zag het net op fb ! Mooi stel vind ik ze. Ze heeft al een behoorlijk buikje, dus denk al best ver haha.
Ik heb het elke keer als "Milleejnaa" gelezen. Bij Phyllon zit ook de "yll", die je uitspreekt als "ill", dus dacht eigenlijk dat dat bij deze naam ook zo was Maar weet het helemaal niet zeker natuurlijk
Ik vind de naam van het kindje van D ook niet echt leuk maar ja het is niet mijn kind. Ik heb ook moeite om te denken hoe je het uitspreekt laat staan spellen.
Ja ik denk ook Mie Leena.. Ik vind de naam niet zo bijzonder en leuk, ondanks dat ik hem nog nooit gehoord heb.. Kwestie van smaak denk ik. Vind de naam van haar zoontje ook niet zo leuk.