Ik vermoed dat het nderdaad als mie Lena wordt uitgesproken. Leuke naam, de'juf van mijn zoontje heette zo
Leuk! Eindelijk weer lang haar (ook alis t nep!) Ik vind dat korte zo lelijk. Dit staat r veel mooier. En idd zal al wel voorbij de 20 wkn zijn
Whahaha ik lees het nu ook, ik zit soms ook via de tablet op de forum en die heeft een eigenwijze toetsenbord en maakt er vaak andere woorden van, haha maar ik bedoel dat ook tijdens mijn zoontje zwangerschap had dat ik me erg connected voelde met bekende Nederlanders die toen zwanger waren, maar wie dat toen waren, ik weet niet
Vergeleken met de naam van de dochter van Nicolette van Dam, is de naam van de dochter van Doutzen helemáál prachtig
Las het, ik heb echt moeten huilen van het lachen vanwege de naam: Lola-Lilly en Kiki-Kate. Arme meisjes.
Ik vind het ook niet mooi. Kiki-Kate klinkt een beetje alsof een stotterend iemand de naam Kate probeert uit te spreken K...K...Kate.... Maar goed. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Het is ook niet mijn smaak.. Kiki-Kate klinkt als een of andere barbiepop in de winkel, brrr.. vreselijk.
Kiki vind ik een vreselijke naam, Kate daarintegen wel leuk. Lola-Lilly, wel leuk, los van elkaar dan.
ach mijn smaak is het niet maar zie hier op zp af en toe ook dingen voorbij komen dat ik denk, tja... boeiend
Hoorde het net op de radio. Als moeder zijnde hou je zulke roepnamen toch ook niet vol? Hoop voor de meisjes dat dit gewoon de namen op papier zijn, en dat ze in het dagelijks leven gewoon Lola en Kate heten ofzo... Vind het echt niet mooi
Vind het geen combinatie met elkaar, en met grote zus vooral. Hopelijk gaan ze gewoon door het leven als Lola en Kiki..