Ik vind de reacties op haar facebookpagina toch wel een beetje sneu. Ze zal het niet allemaal lezen, maar er vast wel iets van meekrijgen.. Maar goed, waarschijnlijk had ze daar al wel rekening mee gehouden. Ik zag ook 'KKK' voorbij komen
Tja smaken verschillen. Zie hier op het forum ook vaak zat namen voorbij komen dat ik denk. Ach gut... Ik weet niet ik kies voor m'n kleine een naam die leuk is als hij bouwvakker wordt maar ook kan als hij besluit om bankdirecteur of piloot te worden.
Vreselijk die namen van Nicolette... Maar ze passen natuurlijk perfect bij elkaar! Ik vind Lily en Kate gewoon mooie namen. Hoe is het trouwens met die andere Nicolette?
Ik moest daar eerlijk gezegd ook wel direct aan denken. Vind het niet zo'n slim gekozen naam maar goed, waarschijnlijk wordt haar roepnaam 'gewoon' kiki.
Ik denk dan: waar was die man toen ze de knoop doorhakten over die naam. Die moet toch wel behoorlijk onder invloed zijn geweest haha :S
jammer dat kiki kate de naam lola lilly zo naar beneden haalt.. zo is het echt jip en janneke/jut en jul maar het wordt denk ik idd lola en kiki (al vind ik kate vele malen leuker!) maar zo zijn ze wel leuk toch
Leuk wanneer je aparte namen wilt verzinnen, maar doe het dan wel goed. Twee gewone namen bij elkaar voegen door een streepje er tussen te zetten om zo tot een aparte naam te kopen is het toch net niet. Hierdoor lijkt het meer in het straatje van Jan-Pieter of Hendrik-Jan te liggen. Maar goed iedereen moet t lekker zelf weten en gelukkig ben je vrij in het kiezen van een naam. Moet er niet aan denken dat het vernoemen nog steeds in zwang zou zijn. Voor een tweede naam leuk, maar het wordt wel een beetje saai in de familie met tien Aafkes en zeven Jannen.
ik vind het een soort bibaboerderij gehalte hebben. Kika koe, hiha haan enz maar goed ieder zn eigen smaak natuurlijk