Ach zo raar vind ik het niet hoor. De ene heeft heel veel tijd nodig na de bevalling en een ander is zo weer op de been om weer aan de slag te gaan. En het wil toch niet zeggen dat ze helemaal niet geniet omdat ze na 6 weken alweer aan het werk gaat.
Ah bah, wat kunnen mensen toch weer lekker hard, neerbuigend en onrespectvol reageren. Zulke gekke namen zijn Kiki-Kate en Lola-lilly toch niet?! Ik heb weleens vreemdere namen voorbij zien komen.
Heeft niks met respect te maken, maar met meningen: mooi of niet mooi. Bovendien: Nicolette van Dam is een tweederangs BN_er (waar is zij ook weer zo bekend mee geworden???) dus houd op over respect alsjeblieft.
Ik moet er zelf niet aan denken om binnen zes weken aan de slag te moeten thats all.. Zeg niet dat ze niet meer geniet als ze aan het werk gaat. En wat betreft de naam...niks mis mee, al zou ik zelf de namen apart doen en niet aan elkaar gekoppeld
Haha had ik overigens wel gekund en gewild. Tenminste, om iets om handen te hebben in de avonduren als ze sliepen. Ik verveel me nogal snel ik was bij de jongste eigenlijk belachelijk fit na de bevalling.
Wat een rare reactie... Waarom moeten mensen altijd perse hun ongevraagde, ongezoute mening geven, wat heeft dat nou voor nut? En omdat ze een tweederangs bn-er is, volgens jou (ondere welke steen heb jij gelegen!), verdient zij geen respect? Echt een maffe gedachtegang hoor...
Respect moet je verdienen. Het gaat niet om haar als persoon, maar om de namen van haar kinderen: hell no dat ik daar respect voor op MOET brengen! Misschien moet jij je eens verdiepen in het begrip: respect. Over stenen en ergens onder liggen gesproken zeg (getuigt trouwens van weinig respect jegens mij, pfff). En ongevraagd? Daar handelt het in dit topic om! Als je daar niet tegen kan, ga je maar weg uit dit topic, want het gaat hier veelal over wel/niet mooi babynamen.
ik vind de naam Kiki ook niet leuk, ik zou eerder een poes of een vis die naam geven, maar een kind ? nee , maar ach ja ieder zijn smaak, ik moet er niet mee leven,
Ik vind het van weinig respect getuigen als mensen, een met liefde uitgekozen naam, van een pasgeboren baby, zonder reden totaal de grond inboren. Ik ga mezelf nergens in verdiepen, ik weet genoeg van respect. Het is nogal een verschil tussen een naam niet mooi vinden, of achterlijke reacties op internet en facebook gaan plaatsen waarbij een naam totaal de grond in wordt gestampt. Tsja en die steen (wat een uitdrukking is), no offence, maar als je haar een tweederangs bn-er noemt, dan vraag ik mij echt af of je de afgelopen jaren de tv wel aan hebt gehad...
Leuke namen hoor niks mis mee. En dat ze weer zo snel wilt gaan werken mag ze lekker zelf weten. De namen van de kids van Angela Schijf vind ik pas niet leuk: Mensje, Zus en Bloem, maar ieder heeft gelukkig een andere smaak
Huh? Ik zeg toch alleen dat het waarschijnlijk toch de roepnaam Kiki wordt, is toch niets respectloos aan. Gaf het alleen maar aan, omdat de meningen erg verdeeld zijn en de namen blijkbaar erg spraakmakend. Of bedoelde je mijn post niet? Kan ook, voel ik mij weer voor niets aangesproken.
Oh leuk! Dat vind ik een van de weinige leuke stellen van dat programma. Alleen hopen dat ze het nu wel houden
Nee hoor ik bedoelde jouw post niet. Gewoon vooral algemeen, zag op facebook ook het één en ander voorbij komen, en hier op het forum ook niet al te aardige reacties, het viel me gewoon op. En zoals ik al zei, er zit een verschil tussen een naam niet mooi vinden, en hem volledig de grond in boren. Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan, nu weer lekker ontopic.