Op FB is wel heel erg idd! Maar goed, ze kiest er zelf voor om het wereldkundig te maken op social media, dan kun je ook reacties verwachten. Anyway, ze zullen er lang en goed over nagedacht hebben en er zelf 100% achter staan, en dus ook schijt hebben aan de reacties. On topic, Lieke van Lexmond al bevallen? dacht dat die nog voor Nicolette was?
Ten eerste, de namen lola-lily en Kiki-kate erg leuk en origineel! Weer eens wat anders als sterre damian jordy iris en esme. Ten tweede Nicolette is gewoon een A bn'er. En ik zag ook ergens staan dat Nicolette de reacties op haar posts niet zal lezen. In tegen deel, Nicolette leest alles op haar fb,instagram en twitter. Ze houdt dit ook allemaal zelf bij, en als je haar wat vraagt zal ze 9 van de 10 keer ook antwoorden Ik heb haar in ieder geval een kaartje gestuurd en ben trots dat zei mijn voorbeeld is.
Maar zo'n grote Nicolette-fan dat je hier begint met reageren ook dat kan natuurlijk.....je moet ergens beginnen
Beetje overdreven om nu alleen dit t komen melden dopneusje. Je doet net alsof we hier haters zijn van Nicolette... Nou geen zwangerschappen meer?
Iets moet toch mijn eerste post zijn? En mij heb je dat niet horen zeggen, ik verdedig haar alleen een beetje na al die kwade woorden over de namen van haar trots.
Net was Peter-Jan Rens met vrouw en baby op tv....nog steeds dikke mik tussen die 2 en ze gaan zelfs trouwen! Op Peter-Jan zijn verjaardag in oktober.
Ik volg het echt niet meer tussen die twee. Niemand gaat mij wijsmaken dat hij niet zelf die berichten op Twitter/FB heeft gezet laatst. Vreemde mensen vind ik het.
Ik vind hem een rare, maar zij kwam ook niet al te snugger over hoor. En hoe hij dat kindje vasthield. Dat hoofdje bungelde maar naar voor en achter....ze hadden het over een reallife soap?
Nou...dat vond ik dus ook!! Ik wilde het nog in mijn post zetten, maar ik dacht: ik zal het wel verkeerd zien, of ik zal wel zeuren.. Maar hij pakte Djelisa gewoon onder de okseltjes en dat hoofdje maar bungelen... Ja, ze willen wel een reallife soap, ze denken wel dat zij daar geschikt voor zijn...
Aha, ik begrijp het. Even ontopic, Rosamund Pike is ook al een tijdje zwanger. Kon het niet terug vinden dat ze hier al werd genoemd. Ze is een mooie Britse actrice die o.a. in James Bond, Jack Reacher en Pride and prejudice speelde.
Voor wie PJR heeft gemist op TV :') Peter Jan Rens laat vriendin niet zomaar gaan | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Brrrrr..
Dit dus! Onze kat heet kiki Maar voor een kind vind ik dit een afschuwelijke naam... Maar ja, gelukkig heb ieder een eigen smaak
Het kindje van PJ Rens lijkt wel echt sprekend op hem zeg! Haha.. echt een mini Meneer Kaktus. Vond ik toch wel een erg schattig gezicht.. stiekem.. (sttt..)