Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Op FB is wel heel erg idd! :$
    Maar goed, ze kiest er zelf voor om het wereldkundig te maken op social media, dan kun je ook reacties verwachten.
    Anyway, ze zullen er lang en goed over nagedacht hebben en er zelf 100% achter staan, en dus ook schijt hebben aan de reacties.

On topic, Lieke van Lexmond al bevallen? dacht dat die nog voor Nicolette was?

2. Dopneus

Dopneus Lid

4 jul 2014
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ten eerste, de namen lola-lily en Kiki-kate erg leuk en origineel! Weer eens wat anders als sterre damian jordy iris en esme.

Ten tweede Nicolette is gewoon een A bn'er. En ik zag ook ergens staan dat Nicolette de reacties op haar posts niet zal lezen. In tegen deel, Nicolette leest alles op haar fb,instagram en twitter. Ze houdt dit ook allemaal zelf bij, en als je haar wat vraagt zal ze 9 van de 10 keer ook antwoorden :)

Ik heb haar in ieder geval een kaartje gestuurd en ben trots dat zei mijn voorbeeld is.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    En daar maak je dan een heel account voor aan? :cool: tja.........

4. Dopneus

Dopneus Lid

4 jul 2014
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee ;);) heb dit account al een tijdje ;)

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Maar zo'n grote Nicolette-fan dat je hier begint met reageren :D ook dat kan natuurlijk.....je moet ergens beginnen:)

6. Dopneus

Dopneus Lid

4 jul 2014
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat klopt. :)

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Beetje overdreven om nu alleen dit t komen melden dopneusje. Je doet net alsof we hier haters zijn van Nicolette...

Nou geen zwangerschappen meer?

8. Dopneus

Dopneus Lid

4 jul 2014
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Iets moet toch mijn eerste post zijn?
    En mij heb je dat niet horen zeggen, ik verdedig haar alleen een beetje na al die kwade woorden over de namen van haar trots.

9. mumija

mumija Niet meer actief

Net was Peter-Jan Rens met vrouw en baby op tv....nog steeds dikke mik tussen die 2 en ze gaan zelfs trouwen! Op Peter-Jan zijn verjaardag in oktober.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik volg het echt niet meer tussen die twee. Niemand gaat mij wijsmaken dat hij niet zelf die berichten op Twitter/FB heeft gezet laatst. Vreemde mensen vind ik het.

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah dit vind ik heel leuk :)
    Vind ze zo lief samen!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind hem een rare, maar zij kwam ook niet al te snugger over hoor. En hoe hij dat kindje vasthield. Dat hoofdje bungelde maar naar voor en achter....ze hadden het over een reallife soap?

13. mumija

mumija Niet meer actief

Nou...dat vond ik dus ook!! Ik wilde het nog in mijn post zetten, maar ik dacht: ik zal het wel verkeerd zien, of ik zal wel zeuren..
    Maar hij pakte Djelisa gewoon onder de okseltjes en dat hoofdje maar bungelen..:(.

Ja, ze willen wel een reallife soap, ze denken wel dat zij daar geschikt voor zijn...;)

14. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Aha, ik begrijp het. ;)

Even ontopic, Rosamund Pike is ook al een tijdje zwanger. Kon het niet terug vinden dat ze hier al werd genoemd. Ze is een mooie Britse actrice die o.a. in James Bond, Jack Reacher en Pride and prejudice speelde.

15. Islah

Islah Niet meer actief

16. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0

Dit dus! Onze kat heet kiki :D
    Maar voor een kind vind ik dit een afschuwelijke naam...
    Maar ja, gelukkig heb ieder een eigen smaak ;)

17. Alf

Alf Niet meer actief

Het kindje van PJ Rens lijkt wel echt sprekend op hem zeg! Haha.. echt een mini Meneer Kaktus. Vond ik toch wel een erg schattig gezicht.. stiekem.. (sttt..)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja dat vond ik ook toen mijn schoonvader mijn kinderen voor het eerst vasthield :D

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Inderdaad! :$

Deel Deze Pagina