Actrice Christina Ricci is bevallen van een zoon. 'Christina Ricci bevallen van zoontje' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Las net dat Kelly Rowland ook een jongen krijgt. Kelly Rowland krijgt inderdaad een zoontje | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik vind hun allebei eng. Haar zoon wordt door dr moeder opgevoed, ze is 20 of 21 en haar zoon is al 6 ik vind t maar een raar stel..... ik denk ook niet dat ze lang bij elkaar blijven. OF ze kan gewoon niemand krijgen, was Djelisa een ongelukje en heeft ze nu zoiets van: ach beter dit dan in m'n eentje er voor zorgen.... Brrr... stelletje engerds. Lieke gaat ook elk moment bevallen volgens mij!
Doutzen is na anderhalve week alweer in vorm. Hoe krijgt ze het voor elkaar? Ik heb maanden met een blubberbuik rondgelopen (nu wel weer mooi plat ). Hoe komt dat toch? Is dat een genetische meevaller of keihard werken? Sunnery James geniet van zijn gezinsleven. - Sunnery James: Doutzen is alweer klaar voor catwalk - MSN Entertainment
Ik gok op keihard werken! Die staat alweer minstens 3 uren per dag met een personal trainer aan de slag. Maar goed, dat moet ook wel als je met je lijf je brood verdient!
Haar zus is diëtiste meen ik? Daar kreeg ze ook veel hulp van, en geloof maar niet dat ze in de zwschap gesnoept heeft. Ik denk dat ze juist ontzettend goed opletten want ze verdient tenslotte geld met haar lichaam
Marly van der Velden showt babybuik | Prive | Telegraaf.nl Als ik dus even snel tel is ze nu 7 maanden zwanger. Nog een week of 8/9.
Doutzen trainde dagelijks en naar wat ik heb gelezen eet ze heel erg gezond. Oftewel een behoorlijk streng dieet, zonder geraffineerde suikers, veel groente en fruit, weinig tot geen koolhydraten. Knap dat ze het kan. Ze zal wel moeten denk ik, omdat ze flinke contracten heeft lopen. Toch vind ik het wel jammer dat dit zo nadrukkelijk in de media wordt gebracht, telkens weer. Er zijn weinig vrouwen die na een bevalling zo plat al een dubbeltje zijn, je krijgt er bijna een minderwaardigheidscomplex van als je alle celebs ziet van o.a. victoria secret. Dit is geen realiteit! Ik las vandaag een reactie van Do dat zij die laatste 12 kilo er maar niet af krijgt. Menig vrouw kamt hiermee na een bevalling. Ik vind dat de modewereld eens moet stoppen met die magere modellen, want als ik heel eerlijk bent vond ik doutzen een jaar geleden toch echt te dun hoor.
Een gewone vrouw heeft meestal nog wel een buikje en wat meer gewicht... Maar...ik ken ook meiden die juist extreem gingen afvallen na de bevalling en met borstvoeding en dus minder wogen dan voor de zwangerschap Bij Doutzen is het denk ik een combinatie van gezond eten, sporten en een zus die weet hoe je moet eten ( ook tijdens BV) en natuurlijk ook haar genen...ze is nooit dik geweest.
Klopt. Naast hard werken heeft ze ook gewoon mazzel. Ik was ook heel snel weer plat en slank. Puur door de borstvoeding. En idd een stuk slanker dan voor ik zwanger was. Helaas kwam het er meteen weer aan toen ik stopte met de b.v Dus moet ik ook maar wat harder werken zoals Doutzen
Ik geloof niet dat er iemand is dit dit als normaal, of de standaard beschouwt. Wat mij betreft mag dat in de media hoor. Genen spelen zeker mee. Ik mocht na vorige ks niets doen qua training en was na twee weken weer op oude gewicht met platte buik. Gewoon stront mazzel gehad.
Idd sommige vrouwen hebben gewoon mazzel. Wat betreft dun zijn, ik vindt haar helemaal niet absurd dun? En daarbij moet zelf een dosis gezond verstand gebruiken zoveel vrouwen om mij heen die direct weer smal waren, maar die komen ook nooit een grammetje aan. Ik wel helaas....maar daar doe je niks aan... Denk ik genetisch bepaald?
Het ligt ook heel erg aan jezelf. Ik kwam 24 kilo aan bij mijn zoon, de eerste 12 na 1 week er weer af, de andere 12 moest ik zelf moeite voor doen. Ik woog voor de zwangerschap van mn zoon 63 kilo. Mijn zus daarintegen die is van voren en de zijkant zo plat als een dubbeltje en kwam amper aan in de zwangerschap en was bij beide kinderen 2 dagen na de bevalling alle kilo's alweer kwijt en zelfs na de 2de was ze op de 2de dag nog maar 48 kilo, die viel extreem veel af en ze eet meer snoep/chocolade troep en vooral veel frisdrank. Terwijl ik de hele dag door gezonde dingen eet! Niet eerlijk hahah!
ik snap de nieuwswaarde niet? Alsof het helemaal geweldig is dat iemand die zoveel is afgevallen door heul streng te dieeten in het nieuws komt..
Ik ben het in die zin wel met je eens. Het is een typisch roddelbericht wat onder het kopje 'boeiuhhhh' geschaard kan worden. Maar ik snap ook niet goed waarom hierover bericht wordt. Het schetst toch een volkomen scheef beeld van de realiteit. Weer even on topic. Dat Amanda (geen idee hoe ze nu van achteren heet) toch wel zwanger is, sta ik niet van te kijken.