Ze is nog niet officieel gescheiden, dus Martijn zou aanspraak kunnen maken op het kind. Het kind is officieel volgens de wet van Martijn. Tenzij dr nieuwe vriend het ongeboren kind erkent. Gebeurt het erkennen VOORDAT Martijn dat doet, dan is het kind dus van haar vriend. Volgens mij werkt het zo, dacht ik!
Volgens mij is het zo dat wanneer een kind geboren wordt binnen een huwelijk automatisch de man van de vrouw aangemerkt wordt als vader. Als ze nog niet gescheiden zijn wanneer het kindje wordt geboren moet Amanda haar vriend de erkenning via de rechtbank regelen. Lastig hoor. Hier een linkje naar een soortgelijke vraag. https://www.jurofoon.nl/nieuws/4256-nog-niet-gescheiden-wel-een-zwangere-vriendin
Klopt! Het kind is dan automatisch van hem. Hij moet dan officieel via de rechtbank zich uit het gezag laten zetten en haar nieuwe vriend na de scheiding het kind erkennen. Heel gedoe.
Milla Jovovich in verwachting van tweede kind | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
En het wordt een meisje Amanda Krabbé in verwachting van een meisje | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wat een venijn... Hoezo 'heel streng diëten?'. Doutzen verdient haar geld met haar mooie lichaam. Ze leeft sowieso al erg gezond door veel te sporten en gezond te eten. Bovendien geeft ze net als bij haar zoontje borstvoeding, dus zal zij niet 'heel streng diëten'. Mooi toch dat haar man zo trots op haar is??
Ik zag gister een stukje op tv dat Lucille Werner en haar man een jongentje van 4 hebben geadopteerd uit Bulgarije, Angel. Ik vond het echt zo mooi hoe zij vertelden over het kindje en de liefde voor het kind spatte ervan af. Ik vond het hier het vermelden waard!