Wilde dit toch ook nog even vermelden hier... Vader Anouks kind is basketballer | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Gers Pardoel wordt opnieuw vader | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl En ook: Acteur Bas Muijs wordt vader | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hier het hele verhaal van PJ en Virginia. Het is de premium versie van Telegraaf online. Daar moet je je voor aangemeld hebben. Belachelijk zeg.... Wat onnozel om zo snel weer zwanger te zijn. (Sorry dat ik het zeg). En het zo snel al aan de buitenwereld vertellen snap ik ook niet. ================================= Alweer een baby voor Peter Jan! door Evert Santegoeds In het campingchaletje van PETER JAN RENS (63) kan de wieg voorlopig blijven staan! Pas afgelopen zomer, op 21 juni, werden de voormalige tv-ster en zijn jonge verloofde VIRGINIA (22) de niet onomstreden ouders van DJELISA ANNIETA. Maar een maand na de geboorte moet de jonge moeder alwéér zwanger zijn geraakt Virginia vertelt het zélf! Nóg meer leven in de brouwerij op de camping in Culemborg waar PETER JAN RENS (63), tussen al het geruzie met zijn jonge verloofde VIRGINIA (22) door, ook weer kans heeft gezien zijn geliefde opnieuw zwanger te maken! PRIVÉ onthult dit nieuws vandaag op gezag van bronnen, dicht bij het veelbesproken paar dat onlangs nog de hele camping op zn kop zette met een enorme ruzie, waar s nachts zelfs de politie aan te pas kwam. In geuren en kleuren verhaalden andere campinggasten van het hoog oplopende gekrakeel in Rens chaletje. De nogal forse Virginia was zelfs zó boos op Peter Jan dat zij hem had aangevlogen. De voormalige showmaster zette het daarop op een lopen. Achterna gezeten door zijn woedende vriendin, en gewond aan zijn lip en gezicht, verschanste hij zich bij vrienden in een ander huisje. Ruim twee uur ging het geraas en getier vervolgens nog door, totdat omwonenden de situatie zo bedreigend vonden dat zij de politie belden die de rust op de camping herstelde. Peter Jan en Virginia verdwenen vervolgens weer achter gesloten deuren. Onze grootste zorg was de kleine baby, zegt een van de buren. Dat kleine meisje heeft van al het geruzie weinig mee gekregen. Maar op een gegeven moment, tijdens al die ellende, lag ze in haar kinderwagen midden op de weg, onverlicht! Ze had door de Polen die hier wonen, en die rond dat uur naar hun werk gaan, zo omver gereden kunnen worden. Virginia was zo door het dolle dat ze daar geen moment bij stil gestaan heeft! Peter Jan Rens reageerde later nogal nonchalant op de berichtgeving hierover op deze pagina. We hebben een gepassioneerde relatie, deed hij de zaak luchtigjes af. Maar we maken het elke keer weer goed. En dat blijkt! Aan verschillende vrouwen op het campingterrein vertelde Virginia deze week trots en blij dat zij opnieuw in verwachting is! De zoveelste verzoening maakt dat zij nu een prille zwangerschap van vijf weken beleeft, die zij dezer dagen ontdekte. Ik ben zo blij voor Peter Jan, ik hoop dat ik hem ook nog een jongetje kan schenken, vertelde zij een ieder die het horen wilde. Peter Jan Rens presenteert vandaag in een Amsterdamse boekenwinkel zijn roman Ollie, over een 24-jarige jongen die spastisch geboren is, en zijn leven lang al afhankelijk is van hulpverleners. Ongetwijfeld zal daar weer de hele pers op afkomen. De ooit zo gevierde tv-presentator, uit de stal van JOHN DE MOL en bovendien winnaar van de Gouden Televizier-Ring (voor Doet-ie t of doet-ie t niet), is tegenwoordig immers één grote curiositeit. Met zijn merkwaardige liefdesleven, zijn niet aflatende stroom plannen en verhalen en daar bovenop zijn merkwaardige voorkomen met een kapsel dat vaker van kleur verschiet dan een gemiddelde toverbal, trekt Peter Jan nog steeds de aandacht. En vandaag heeft hij dus nog een ander nieuwtje, waarvan overigens niet vast staat dat hij het zélf al weet! Virginia heeft de afgelopen dagen aan, voor zover bekend, minstens vier buurvrouwen verteld dat zij in verwachting is en dat Peter Jan en zij er in de gezonde buitenlucht van hun camping dus geen gras over laten groeien... Dochtertje DJELISA ANNIETA is immers net twee maanden oud! Zij werd op 21 juni geboren en een goede maand later moet Virginia dus alweer opnieuw in verwachting zijn geraakt. Virginia, die op haar veertiende haar eerste kind kreeg, bouwt in dit tempo een kinderschaar op waar een vooroorlogse, Brabantse pastoor alleen maar tevreden over zou zijn geweest. Maar waar op de camping nu toch iets anders naar wordt gekeken Djelisas slechts tien maanden jongere broertje of zusje zal straks ogen als de iets kleinere helft van een tweeling. Ook dit kindje zal waarschijnlijk opgroeien in het chaletje waar, als alles goed gaat, de wieg gevuld blijft en nog minstens een jaar kan blijven staan! Of daarmee de rust ook weerkeert in Huize Rens? De buren hebben er een hard hoofd in: Peter Jan heeft onlangs nog een eind uit de buurt, in Coevorden, bij een vriend geslapen omdat hij weer ruzie met haar had. En bij elk huisje hier hoort een tafeltje met een glazen blad. Nou, dat glas was gesneuveld en het tafeltje stond buiten bij het grof vuil. Ja, ze maken het elke keer weer goed. Als die kleine meid het maar goed maakt, dat vind ik het belangrijkste!
wow... Ik las het ook op telegraaf. Ik kan de link niet toevoegen omdat het een premium-artikel is. Edit: tegelijk gepost...zie boven...
Ze moeten toch lekker zelf weten of ze nog een kind willen. K snap dat best gezien de leeftijd van pj Rens. Dat ze verder mediageile mafketels zijn. Tja... Ik zou zeggen niet meer over praten en schrijven zijn we ze zo vergeten.
Oh ja, vind jij dat? Ik vind dat kinderen beschermd en veilig op moeten kunnen groeien in een gezonde stabiele omgeving en daar is hier geenszins sprake van! Rens kan haar opa zijn, dat is al ongezond en bovendien kon het meisje een paar jaar geleden al niet voor 1 kind zorgen, laat staan dat ze nu voor twee kinderen met een leeftijdsverschil van minder dan 1 jaar kan zorgen! En als je zo uit je stekker gaat en je verloofde aanvliegt en verwondt, dan ben je miz kieriewierie. Jeugdzorg staat vast al om de hoek...
Ik hoop idd dat Jeugdzorg binnenkort om de hoek komt kijken, dit is ziek. Die (ongeboren) kinderen moeten beschermd worden tegen deze pedofiel en hun zwakbegaafde moeder.
Ben benieuwd hoe beschadigd dat kindje is.. Dapper is het zeker, hoop dat ze heel goed weet wat adoptie met een kind kan doen Leuk voor Gers! Ben benieuwd hoe het kindje gaat heten