Voor hetzelfde geld is het morgen wel weer waar. De telegraaf of PJ Rens, weet niet wie er "onbetrouwbaarder' is qua nieuws
Haha ja voor hem geld in elk geval negatieve aandacht is ook aandacht... Hij is zo bij late night voor z'n boek zie ik net dus meneer is weer in de picture...
Oh my, dat ze die man ook echt nog een podium geven.. please geef dit soort zielige types geen aandacht meer in de media! (had Umberto trouwens ook wel wat hoger zitten...)
Dat neem ik ook aan. En ze zal ook het verplichte traject met de cursussen wel doorlopen hebben denk ik. Het is iig een vrouw met doorzettingsvermogen. Respect nogmaals.
Ja want die cursussen geven echt alles weer hoe je je kan voelen als je geadopteerd bent right... Wordt er zo moe van dat iedereen altijd maar predikt over adoptie alsof het zo geweldig is.
Ja snap helemaal wat je bedoelt... ( al ben ik niet geadopteerd...ik heb heel veel goede vrienden die het wel zijn..) Hoe mooi het lijkt...hoe moeilijk het vaak voor geadopteerde kinderen is.... Maar jij weet het natuurlijk als geen ander
Haar man is opgegroeid met geadopteerde kinderen, en zij heeft voor adoptie gekozen ivm haar medische achtergrond en beperkingen.
Zij zijn een heel sterk koppel. Waarom zouden zij geen geschikte adoptieouders zijn? Wie zijn dat dan wel. En het jongetje is een weesje dat in een weeshuis zat. Niks geen enge verhalen, wat je idd wel eens hoort. Dat werd allemaal in het interview verteld. Natuurlijk is het altijd afwachten hoe het allemaal verder gaat verlopen, maar dat is toch bij elke adoptie?
Ik heb het niet voor hun persoonlijk...Ik ben gewoon totaal geen voorstander van adoptie en heb er al helemaal een hekel aan als mensen er zo blij over doen. Alsof het zo geweldig is, nou dat is het dus niet. Ze zullen vast goede ouders zijn, daar twijfel ik niet aan.
Dank je wel, idd ik weet als geen ander hoe het voelt en hoe het is. Het is helemaal niet leuk, hoe ouder ik word, hoe moeilijker ik het er mee heb.