Ja precies zo is het wel....mijn man en ik kenden elkaar net een jaar toen ik zwanger werd van onze oudste...woonden ook al snel samen... Nu 17 jaar later en 3 kids rijker nog steeds totaly in love .. Als het goed voelt ..no problem ...
Alicia keys is toch ook niet gehuwd want die had zo'n strenge moeder?! Hier ook snel gaan samenwonen ,na 1,5 jaar dan het jaar erna was ik zwanger van de 1e (gehuwd met bol buikje). Het 3e jaar erna kwam de 2e en nu nogeens 3 jaar later de 3e. Je moet echt doen waar je je goed invoeld tesamen ,wij kennen immers die bekenden toch niet persoonlijk
sorry, maar vind dit wel een beetje kort door de bocht hoor. mijn vriend en ik kenden elkaar nog niet eens 2 maanden toen ik zwanger was van mila. maar dat wij nu nog bij elkaar zijn en inmiddels nog een kindje hebben is volgens jou een kwestie van geluk? sorry hoor, maar wij zorgen er zelf voor, wij werken samen aan onze relatie. de prins op het witte paard bestaat niet, je moet werken aan iedere relatie, of je elkaar nu 2 maanden kent of 10 jaar. dat heeft niks met geluk of pech te maken.
nee zo lettelijk bedoel ik het niet..... Ik bedoel dat je ook geluk kunt hebben of pech in het algemeen....zeker kan het gewoon goed gaan maar ik vindt gewoon leer eerst elkaar kennen na 2 maanden lijkt me dit vrij snel..sorry
daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, dat weet ik ook heel goed, en ben het wat dat betreft ook helemaal met je eens. we waren ook nog helemaal niet bezig met kinderen, maar Mila besloot ons te verrassen. maar wij hebben wel de moeite gedaan om elkaar goed te leren kennen en er het beste van te maken. als wij alles af hadden laten hangen van geluk of pech, waren wij echt niet meer bij elkaar geweest. maar dat geld niet alleen voor ons, ook stellen die elkaar al 20 jaar kennen. geluk kun je alleen krijgen door het zelf te creeëren.
Celine Dion verwacht een tweeling Celine Dion droomt er al tijden van om haar familie uit te breiden en nu lijkt deze droom uit te komen. De 42-jarige zangeres is zwanger en wel van een tweeling. Dit meldt People. Dion heeft zes IVF-behandelingen moeten ondergaan om zwanger te raken. Ook heeft ze gebruik gemaakt van acupunctuur om haar kansen te vergroten en uiteindelijk is het de zangeres gelukt, zo heeft haar woordvoerder bevestigd. De zangeres en haar man René hebben al een zoontje van negen jaar, René-Charles en zullen hun gezin dus met twee kinderen uitbreiden. Celine is nu veertien weken zwanger en over een maand zal ze erachter komen welk geslacht de ongeboren babys hebben. We zijn extatisch, vertelt echtgenoot René. Celine hoopt op een gezonde zwangerschap. Ze hoopte zo graag nog een kindje te krijgen en het nieuws dat we er twee krijgen is een dubbele zege.
Nou 42 is nog niet eens zo oud. Maar de vader is nu al 68. Hoelang kan hij nog van deze tweeling genieten en echt die dingen doen die een vader doet. De kids zijn 20 als papa in een bejaardentehuis zit.
Ja ze zijn al tijden bezig idd.. volgens mij is haar man behoorlijk ziek geweest.. 68 joh? Die man ziet er niet eens zo oud uit haha..
ja hij had kanker en daarom hebben ze zijn zaad in laten vriezen toen En ze heeft natuurlijk eerst een MK gehad dus ben wel blij dat het weer gelukt is en hopelijk blijft alles goed gaan en krijgt ze 2 gezonde kindjes