Ik vind Lola een mooie naam hoor... Kurt Rogiers zijn dochtertje heet ook zo een een collega van mij haar dochtertje ook
Misschien een hele stomme vraag.. Maar zie ik nu in dat reclame stuk van Bridgets nieuwe programma dat Amanda krabbe weer zwanger is!?
Ik dacht dat die niet meer zwanger mocht worden omdat ze bij de laatste keer zo kritiek heeft gelegen?
Lees net dat Renate Verbaan ook weer zwanger is. Super leuk voor ze. Vind renate en Winston een leuk stel samen.
Haha, daarvoor kwam ik ook hier! Te laat!! Hoorde dan winston nieuws had, ik: Wedden dat Renate weer zwanger is... Toen zei Winston: het huwelijk gaat niet door deze zomer... Ik: oh, dan had ik het niet goed. Vriendje: ja maar dat is vast omdat ze dan uitgerekend is! Ennnn....tadaaaaaaaaa!
Heb het ook gezien! Leuk stel! En Winston werd er zelfs een beetje emo van.. Hij was er echt blij mee, dui-de-lijk!! Hahaha!
Courteney Cox schijnt zwanger te zijn! 'Courteney Cox (45) zwanger' - Privé - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [prive]
Leuk voor haar! Dat ze dat nog doen daar, ivf als je al zo 'oud' bent. Maar zal ze wel genoeg voor hebben betaald