Dat Jan Smit een kind krijgt vond ik echt ongelooflijk. Ik zat echt van: man, die is toch nog hartstikke jong! (Moet ik nodig zeggen, ik ben bijna 22, jonger dan hem) Maar voor mij blijft hij altijd nog zo'n jonge jongen. En toen ook van: wow, dat is wel snel (again, moet ik nodig zeggen, ik kende mijn man 2 maanden en was zwanger) Haha, ik had mijn oordelende mondje weer gauw klaar, gelukkig heeft mijn man mij even gewezen op mijn gelul, haha.
Ricky Koole is zwanger! Actrice Ricky Koole in verwachting | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Leuk zeg. Ik was een tijdje geleden naar de voorstelling van haar en Leo Blokhuis en toen hoopte ik het al een beetje. Vind het zo'n leuk stel!
Ik dacht gister bij de tv makelaar te zien dat Froukje de Both zwanger was (mn man dacht het ook). Iemand een idee? (Of was het een herhaling??)
Heb even gegoogled, maar kan alleen zwangerschap in 2008 vinden dus als het goed is herhaling.. TV seizoen is ook afgelopen dus het zijn alleen maar herhalingen op tv..
Ja had zelf ook al even gespeurd, maar kon idd ook alleen maar info vinden over 2008. Dus ik dacht als ze het ergens moeten weten, dan is het hier wel Nou, dan zal het wel niet!
haha ik zat ook al te kijken ze was wel al ver! Maar ga er van uit dat het een herhaling was Kindje heet emma uit 2008 kan me niet heugen dat ze er nog een heeft ?
van georgina heb ik ook gemist volgens mij is Froukje niet zwanger. niks over gezien. ze hebben 1 dochtertje Emma
nog niet bekend hier dat reserve keeper van nls eftal vader is geworden? afgelopen maandag, zoontje jaivy waylon.
Wel gezien op tv. Ze zaten samen te skypen (bellen met beeld via computer) toen haar vliezen braken haha
Ik dacht ook augustus, maar met de laatste aflevering van 't blok had ze al wel echt een hele dikke buik zeg. Mijn vriend vroeg al of ze in de tussentijd nog niet bevallen was.