toch vind ik het pijnlijk om t een miskraam te noemen. Ze zal ook zelf bevallen zijn van het kindje, en als je dat mee hebt gemaakt zie je het zelf echt niet als miskraam. het is echt al een kindje, en je echt een complete bevalling gehad
Thomas Acda wordt weer vader. Thomas Acda wordt weer vader - Privé - Nieuws over showbizz, 24 uur actueel [prive] EDIT: En ook even een toevoeging: ik las net ook dat Lange Frans en Danielle uit elkaar gaan....
hoorde al dat THomas acda papa werd.. leuk joh voor ze!! maar op boulevard was vanavond nog dat ze wel problemen hebben maar er aan werken om er weer boven op te komen... hebben ze snel gedaan haha
Nee, wel bewust geplaatst in dit topic. Komt dat hun ook ooit in dit topic voorkwamen dat ze ouders waren geworden van baby Willem. Ik wist ff niet waar ik het anders kon vermelden.
Gaan zij uit elkaar ja? Las laatst nog een interview met hem over hoe goed ze het wel niet hadden samen blablabla, gebakken lucht dus?! Ah hier staat het: Daniëlle: 'Lange Frans moet kiezen' - Privé - Nieuws over showbizz, 24 uur actueel [prive]
die zit toch samen met sergio herman??? of ben ik nu fout? (die wonen hier in de buurt, ze heeft ook op zwangerschapsyoga gezeten waar ik geweest ben. tis dat ik afgehaakt ben, anders hadden we samen gezeten) ze hebben al een zoontje van januari 2009 (de 23ste volgens mij) noah.