Amen.. Van Wesley weten we dat hij een kindje kan 'maken' die heeft al een zoontje, maar van Yolanthe is het nog maar afwachten.. Een kind NEEM je niet, die KRIJG je, als je geluk hebt.
Idd word altijd schijt ziek van mensen die zeggen '' wij nemen een kind '' ... ging het allemaal maar zo makkelijk
ja maar met geld kom je een heel eind verder als de meeste normale mensen hoor....na 3x moet je toch zelf betalen...ik denk dat ze dat bedoeld meiden....
Wil niet veel zeggen hoor! ER zijn in het IUIforum nog meiden die al een kindje hebben maar waar het 2de op zich laat wachten!!! En inderdaad, mijn haren komen recht te staan als ik mensen hoor zeggen 'wij gaan ook een kindje nemen' :x Wees blij als je er een KRIJGT!!!
Het is niet het woordje het gaat om de betekenis, mensen die dit zeggen weten werkelijk niet waar ze het over hebben
Die weten dat vast wel , maar hun hebben het geluk dat het wel "snel-spontaan" raak is.......... Zullen we bij het onderwerp blijven?
ach ja......mischien moeten er begrip aan beide kanten zijn niet? idd maar bij het ondewerp blijven nu....
Iemand vroeg toch om een foto van de baby van Katja? Het enigste wat ik kon vinden was dit: www.telegraaf.nl - fotovenster
nou mooie achterkant hahahaha.. Volgens mij houden ze hun kindje weg bij de paparazzi he? Ik zie nooit iets en hoor nooit iets over hun kindje...
Ik was laatst bij mn moeder en daar in een blad stonden foto's van haar. Tis best een mooi kindje veel haar ook, maar daar zag je ook haar gezichtje weet niet meer welk blad het was hoor
Ik heb inderdaad ook die ene foto gezien van de achterkant. Groot gelijk dat ze het kindje afschermen maar ik ben wel reuzenieuwsgierig hoe ze eruit ziet Moet Renate Verbaan niet een deze dagen bevallen??
Ik vraag me af wanneer Georgina Verbaan een kindje krijgt, volgensmij krijgt zij echt hele schattige kindjes.
Denk je? Denk eerder dat ze hele irritante kindjes krijgt, als zij het irritantheidsgen doorgeeft tenminste
Inderdaad chantal... en dan geërgerd doen als we er iets over zeggen... Maar als roddelen over het haar van Katja's baby zoveel interessanter is voor sommigen... doen maar verder!