HILVARENBEEK - Georgina Verbaan is zwanger van haar vriend, trompettist Rob van der Wouw uit Hilvarenbeek. De 30-jarige actrice is inmiddels drie maanden in verwachting van haar eerste baby. Dat heeft haar management bevestigd. Het kind wordt in oktober verwacht.
Christina Applegate is zwanger! Christina Applegate zwanger - Privé - Nieuws over showbizz, 24 uur actueel [prive]
Ooh leuk voor haar zeg, dat kindje wordt dus half Nederlands Jeroen van Koningsbrugge heeft een 2e kindje, een meisje: Valerie Jones, als ik het goed heb.
Wel fijn voor haar dat heel Nederland mee mag genieten. Zou ik ook willen als ik aan het bevallen was...NOT
ja idd....maar ja dat krijg je vanzelf als je man een roddelprogramma presenteert! idd wel leuke namen!
Oh wat leuk voor Renate en Winston. Leuke naam ook. Hoe heette dat andere kindje van hun ook al weer?
Ik denk niet dat renate het mee gekregen heeft dat iedereen het weet enne denk ook niet dat het dr iets kan schelen Wel leuk voor ze hoor lekker weer genieten vd baby tijd
Renate en Winston is nou echt zo'n setje met wie ik helemaal mee kan leven, die vind ik ook zo leuk bij/met elkaar. Hartstikke leuk dat ze er weer een knulletje bij hebben, en mooie naam ook! Nu wacht ik af tot Georgina bevalt, dat vind ik ook zo'n leuk iemand. Gewoon lekker haar eigen weg volgen, zonder zich druk te maken over wat een ander er van vind.