Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat leuk dat Renate Verbaan weer zwanger is! :D

Uuuh ik vind 45 sowieso te oud. Beroemd of niet. Maar goed, dat is een andere discussie :p

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Phoe, ik vind 45 toch echt wel te oud hoor.
    Mijn oma was 45 toen ik geboren werd.

3. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ik vind natuurlijk dat iedereen zijn mening mag hebben over of je iemand te oud vindt om met 45 jaar zwanger te worden maar ...als je al heel lang een zwangerschapswens hebt die onvervuld blijft verleg je natuurlijk wel je grenzen...voor meiden die jong het geluk hebben moeder te mogen worden waarschijnlijk onbegrijpelijk maar voor mij als oudje (38 ) niet zo raar om te begrijpen hoor.
    Vanaf mijn 18de een kinderwens en nu pas 20jaar later is het zover en ga ik hopelijk in juli bevallen van ons eerste kindje.
    Als dit niet was gelukt maar ik was op mijn 45ste zwanger geworden dan had ik het ook gehouden en was ik super gelukkig geweest waarschijnlijk.
    Ik had dus ook graag op mijn 45ste oma willen zijn maar soms loopt het leven niet zoals je zelf graag zou zien.
    pfff sorry moest het even kwijt:D hoort misschien helemaal niet hier bij beroemd en zwanger maar toch.

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoort er niet helemaal bij idd ;). Maar als je het zo bekijkt is het wel anders. Dan weet ik niet wat ik zelf gedaan zou hebben in die situatie. NU zou ik zeggen dat ik het echt te oud vind. Maar heb er zelf dan ook niet mee te maken...

5. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik vind 45 ook oud hoor voor een zwangerschap maar wat ik "weet" van courtney cox is dat ze idd net als celine dion heel lang lang "bezig" (zijn) waren voor een kindje en dan tja.....wie ben ik om dan te zeggen dat het veel te oud is.

Ik zou het niet willen op die leeftijd maar ik ben dan gezegend met een dochter die ik kreeg toen ik net 24 was.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja dat weet ik ook wel. Alleen het is niet voor niets dat na een bepaalde leeftijd hier geen ivf meer wordt gedaan.
    Voor zowel mams als de beeb zijn er gewoon meer risico's.

Ze heeft al een dochter trouwens.

Ik gun het haar ook van harte, maar toch apart, nog op die leeftijd.

7. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Superleuk voor Renate Verbaan, vind haar en Winston G. een leuk stel!

Courteney Cox heeft idd al een dochtertje, Coco.

Is de naam van Filemons dochter eigenlijk al bekend?

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vind het ook leuk dat Renate weer zwanger is van Winston,vind ze ook een leuk stel..

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jups, ze heet Sophie

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Tijd voor een lijstje!:D

Bekende Zwangeren & Mama's/Papa's 2009/2010

Uitgerekend:

Februari
    Wendy van Dijk & Erland Galjaard: eerste kind samen, halbroertje of -zusje van Sem
    Boris Becker (Duitse ex-tennisser) & Sharlely ‘Lilly’ Kerssenberg (NL model): 1e kind samen, halfbr/zusje van Noah Gabriel en Elias Balthasar en Anna

Maart
    Karen Damen (zangeres K3) & Antony Van der Wee (kapper/drummer The Ditch): eerste kind
    Lies Visschedijk (actrice Gooische vrouwen) & Marc van Uchelen (acteur): broertje of zusje van Ko
    Mariëlle Tweebeeke (presentatrice RTL nieuws) & Marnix Zijderlaan: tweede kind, broertje of zusje van Valérie Merlijn
    Arjen Robben (voetballer) & Bernadien Eillert: 2e kind, broetje of zusje van Luka

April
    Katja Schuurman (presentatrice/actrice) & Thijs Römer (acteur): eerste kind
    Tooske Breugem (presentatrice) & Bastiaan Ragas (acteur): derde kind samen, broertje of zusje van Fien en Leentje en halfbroertje of -zusje van Sem
    Kim-Lian van der Meij (musicalster) & Daniel Gibson: tweede kind samen, broertje of zusje van Ronja
    Anouk (zangeres) & Unorthadox (rapper): eerste kind samen, halfbroertje of -zusje van Benjahmin Kingsley, Elijah Jeremiah en Phoenix Ray en Jera-Guadalupe
    Marieke van Ginneken (zangeres) & Marrick Verhoeven: tweede kind, broertje of zusje van Catootje Aukje
    Guus Meeuwis: vierde kind, broertje of zusje van Sarah, Pepijn en Teun
    Angela Esajas (TROS-presentatrice/actrice) & Lion Timmerman: 1e kind
    Aniek Pheiffer (actrice) & René van Zinnicq Bergmann (acteur): 2e kind, broertje of zusje van Willem Ybe René
    Aram van de Rest (acteur/muzikant) & Kim Bruinsma (productieassistente): 1e kind

Mei
    Jochem Myjer (cabaretier) & Marloes Nova (zangeres): tweede kind, broertje of zusje van Limoni
    Jenny Smit (presentatrice/zus van Jan Smit) & Laurens Leek: 1e kind

Juni
    Nikkie Plessen (presentatrice) & Ruben Bontekoe: eerste kind
    Marleen Veldhuis (zwemster) & Camiel Huisman: eerste kind
    Margreet Beetsma (presentatrice van Editie NL) & André Buurma: 1e kind
    Wesley Klein (Popstars deelnemer) & Nellie 1e kind

Juli
    Fleur van de Kieft (actrice) & Richard: eerste kind
    Michel Vorm (keeper FC Utrecht) & Daisy: eerste kind
    Tjitske Reidinga (actrice Gooische vrouwen) & Vincent Croiset: derde kind, broertje of zusje van tweeling Foppe en Klaas

Augustus
    Edsilia Rombley (zangeres) & Tjeerd Oosterhuis: eerste kind
    Renate Verbaan (presentatrice) en Winston Gerschtanowitz (presentator): tweede kind, broertje of zusje van Julian.
    Courteney Cox (actrice) & David Arquette: tweede kind, broertje of zusje van Coco

Bevallen:

Januari 2010
    Xander de Buisonjé (zanger) & Sophie Steger: zoon Dex Olivier, halfbroertje van Sem
    Filemon Wesselink (BNN presentator) & Michaela: dochter Sophie
    Paskal Jakobsen (zanger Bløf) & vriendin: zoon Sem
    Nurlaila Karim (musicalster) & Muriel Wolda: dochter Julia Josephine Charlotte, halfzusje van Jay & Gaia
    Touriya Haoud (actrice) & Greg Vaughan (Amerikaanse acteur): zoon Cavan Thomas, broertje van Jathan James
    Dennis van Tellingen (paparazzo) & Sarah Jacobs (1982): zoon Fender Benjamin Joop
    Free Souffriau (Vlaamse musicalster – Mega Mindy) & Miguel Wiels (Belgische componist): dochter Lola, zusje van Wolf
    Maarten Stekelenburg (keeper) & Kim Kallenbach: zoon Sem

December 2009
    Alain Clark (zanger) & Reva: zoon Nilo
    Meike Hurts (zangeres Kus): zoon Evias
    Miljuschka Witzenhausen (presentatrice) & Tycho Veldhoen (tattoo-artist): zoon Rembrandt Tycho, halfbroertje van Vincent
    Aaf Brandt Corstius (journalist) & Gijs Groenteman (schrijver): zoon Benjamin, halfbroertje van Olivia & Kobus

November 2009
    Denny Domingues Landzaat (voetballer) & Annemarie: zoon Alessio, broertje van Ailani
    Frank Rijkaard (voetbaltrainer) & Stephanie: zoon Santi, halfbroertje van Lindsay en Mitchell
    Izaline Calister (zangeres) & Victor: dochter Victoria Norma Frederique
    Stephen van Haestregt (drummer Within Temptation) & Veroniek: dochter Lenna, zusje van Silvin
    Robin van Persie (voetballer) & Bouchra: dochter Dina Layla, zusje van Shaqueel
    Jetske van den Elsen (presentactrice): zoon Guus, broertje van Kees Renzo Kazàn & Mara (illusionisten Magic Unlimited): zoon Kian Lorenzo

Oktober 2009
    Rapper Yes-R & vriendin: zoon Yessin Roshdy
    Elle van Rijn (actrice) & Kaja Wolffers: dochter Katelijne Alexandra Elle, zusje van Helena en halfzusje van David en Feline
    André Ooijer (voetballer) & Joyce van de Kerkhof: dochter Danniek, zusje van Demi en halfzusje van Denzell en Cerezo

September 2009
    Sophie Hilbrand (presentatrice) & Waldemar Torenstra (acteur): dochter Robin Madelief Torenstra
    Remy Bonjasky (kickbokser) & Stephanie van der Schley: zoon Dean Clay, halfbroertje van Cassius
    Pieter van den Hoogenband & Minouche: zoon Sander, broertje van Daphne
    Rick Romijn (radiomaker) & Pascalle: dochter Zoey Elisa, zusje van Quinty en Faya
    Liesbeth Kamerling (actrice) & Frans Pahlplatz: zoon Jack, broertje van Valentijn
    Wilfred Genee (presentator) & Lili Pirayesh: dochter Feline Isabea
    Tim de Cler (voetballer) & Marie Claire Noorlander: zoon Thijn, halfbroertje van Twan

11. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Las ergens dat Filemon op zijn twitter had gezegd dat ze Annegriet heet.

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Vaag ik las dat het Sophia was..

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Typisch iets voor hun om er zo moeilijk over te doen. Geef gewoon net als elk ander bekend persoon een bericht uit dat je kind is geboren en hoe het heet.

14. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Valt me op hoeveel Sem's er worden geboren...

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oke.. in alle nieuwsberichten staat sophie namelijk.. weird..

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Zou kunnen hoor, dat waar ik het heb gelezen, het gewoon fout was gepubliceerd.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nouja, beetje rare kerel is het wel natuurlijk..

18. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

I agree! :)

19. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik vind Filemon juist leuk en toen ik zelf 20 was vond ik 45 ook heeeeeeeel oud om moeder te worden. Ik ben nu 39 en heb ervaren dat het idd niet altijd zo vanzelfsprekend is dat je een kindje krijgt op je 25 ste..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Karen van K3 is bevallen van een zoontje Sky (weet niet hoe je het schrijft haha maar zo spreek je het uit)

Deel Deze Pagina