Wat leuk dat Renate Verbaan weer zwanger is! Uuuh ik vind 45 sowieso te oud. Beroemd of niet. Maar goed, dat is een andere discussie
Ik vind natuurlijk dat iedereen zijn mening mag hebben over of je iemand te oud vindt om met 45 jaar zwanger te worden maar ...als je al heel lang een zwangerschapswens hebt die onvervuld blijft verleg je natuurlijk wel je grenzen...voor meiden die jong het geluk hebben moeder te mogen worden waarschijnlijk onbegrijpelijk maar voor mij als oudje (38 ) niet zo raar om te begrijpen hoor. Vanaf mijn 18de een kinderwens en nu pas 20jaar later is het zover en ga ik hopelijk in juli bevallen van ons eerste kindje. Als dit niet was gelukt maar ik was op mijn 45ste zwanger geworden dan had ik het ook gehouden en was ik super gelukkig geweest waarschijnlijk. Ik had dus ook graag op mijn 45ste oma willen zijn maar soms loopt het leven niet zoals je zelf graag zou zien. pfff sorry moest het even kwijt hoort misschien helemaal niet hier bij beroemd en zwanger maar toch.
Hoort er niet helemaal bij idd . Maar als je het zo bekijkt is het wel anders. Dan weet ik niet wat ik zelf gedaan zou hebben in die situatie. NU zou ik zeggen dat ik het echt te oud vind. Maar heb er zelf dan ook niet mee te maken...
Ik vind 45 ook oud hoor voor een zwangerschap maar wat ik "weet" van courtney cox is dat ze idd net als celine dion heel lang lang "bezig" (zijn) waren voor een kindje en dan tja.....wie ben ik om dan te zeggen dat het veel te oud is. Ik zou het niet willen op die leeftijd maar ik ben dan gezegend met een dochter die ik kreeg toen ik net 24 was.
Ja dat weet ik ook wel. Alleen het is niet voor niets dat na een bepaalde leeftijd hier geen ivf meer wordt gedaan. Voor zowel mams als de beeb zijn er gewoon meer risico's. Ze heeft al een dochter trouwens. Ik gun het haar ook van harte, maar toch apart, nog op die leeftijd.
Superleuk voor Renate Verbaan, vind haar en Winston G. een leuk stel! Courteney Cox heeft idd al een dochtertje, Coco. Is de naam van Filemons dochter eigenlijk al bekend?
Tijd voor een lijstje! Bekende Zwangeren & Mama's/Papa's 2009/2010 Uitgerekend: Februari Wendy van Dijk & Erland Galjaard: eerste kind samen, halbroertje of -zusje van Sem Boris Becker (Duitse ex-tennisser) & Sharlely Lilly Kerssenberg (NL model): 1e kind samen, halfbr/zusje van Noah Gabriel en Elias Balthasar en Anna Maart Karen Damen (zangeres K3) & Antony Van der Wee (kapper/drummer The Ditch): eerste kind Lies Visschedijk (actrice Gooische vrouwen) & Marc van Uchelen (acteur): broertje of zusje van Ko Mariëlle Tweebeeke (presentatrice RTL nieuws) & Marnix Zijderlaan: tweede kind, broertje of zusje van Valérie Merlijn Arjen Robben (voetballer) & Bernadien Eillert: 2e kind, broetje of zusje van Luka April Katja Schuurman (presentatrice/actrice) & Thijs Römer (acteur): eerste kind Tooske Breugem (presentatrice) & Bastiaan Ragas (acteur): derde kind samen, broertje of zusje van Fien en Leentje en halfbroertje of -zusje van Sem Kim-Lian van der Meij (musicalster) & Daniel Gibson: tweede kind samen, broertje of zusje van Ronja Anouk (zangeres) & Unorthadox (rapper): eerste kind samen, halfbroertje of -zusje van Benjahmin Kingsley, Elijah Jeremiah en Phoenix Ray en Jera-Guadalupe Marieke van Ginneken (zangeres) & Marrick Verhoeven: tweede kind, broertje of zusje van Catootje Aukje Guus Meeuwis: vierde kind, broertje of zusje van Sarah, Pepijn en Teun Angela Esajas (TROS-presentatrice/actrice) & Lion Timmerman: 1e kind Aniek Pheiffer (actrice) & René van Zinnicq Bergmann (acteur): 2e kind, broertje of zusje van Willem Ybe René Aram van de Rest (acteur/muzikant) & Kim Bruinsma (productieassistente): 1e kind Mei Jochem Myjer (cabaretier) & Marloes Nova (zangeres): tweede kind, broertje of zusje van Limoni Jenny Smit (presentatrice/zus van Jan Smit) & Laurens Leek: 1e kind Juni Nikkie Plessen (presentatrice) & Ruben Bontekoe: eerste kind Marleen Veldhuis (zwemster) & Camiel Huisman: eerste kind Margreet Beetsma (presentatrice van Editie NL) & André Buurma: 1e kind Wesley Klein (Popstars deelnemer) & Nellie 1e kind Juli Fleur van de Kieft (actrice) & Richard: eerste kind Michel Vorm (keeper FC Utrecht) & Daisy: eerste kind Tjitske Reidinga (actrice Gooische vrouwen) & Vincent Croiset: derde kind, broertje of zusje van tweeling Foppe en Klaas Augustus Edsilia Rombley (zangeres) & Tjeerd Oosterhuis: eerste kind Renate Verbaan (presentatrice) en Winston Gerschtanowitz (presentator): tweede kind, broertje of zusje van Julian. Courteney Cox (actrice) & David Arquette: tweede kind, broertje of zusje van Coco Bevallen: Januari 2010 Xander de Buisonjé (zanger) & Sophie Steger: zoon Dex Olivier, halfbroertje van Sem Filemon Wesselink (BNN presentator) & Michaela: dochter Sophie Paskal Jakobsen (zanger Bløf) & vriendin: zoon Sem Nurlaila Karim (musicalster) & Muriel Wolda: dochter Julia Josephine Charlotte, halfzusje van Jay & Gaia Touriya Haoud (actrice) & Greg Vaughan (Amerikaanse acteur): zoon Cavan Thomas, broertje van Jathan James Dennis van Tellingen (paparazzo) & Sarah Jacobs (1982): zoon Fender Benjamin Joop Free Souffriau (Vlaamse musicalster Mega Mindy) & Miguel Wiels (Belgische componist): dochter Lola, zusje van Wolf Maarten Stekelenburg (keeper) & Kim Kallenbach: zoon Sem December 2009 Alain Clark (zanger) & Reva: zoon Nilo Meike Hurts (zangeres Kus): zoon Evias Miljuschka Witzenhausen (presentatrice) & Tycho Veldhoen (tattoo-artist): zoon Rembrandt Tycho, halfbroertje van Vincent Aaf Brandt Corstius (journalist) & Gijs Groenteman (schrijver): zoon Benjamin, halfbroertje van Olivia & Kobus November 2009 Denny Domingues Landzaat (voetballer) & Annemarie: zoon Alessio, broertje van Ailani Frank Rijkaard (voetbaltrainer) & Stephanie: zoon Santi, halfbroertje van Lindsay en Mitchell Izaline Calister (zangeres) & Victor: dochter Victoria Norma Frederique Stephen van Haestregt (drummer Within Temptation) & Veroniek: dochter Lenna, zusje van Silvin Robin van Persie (voetballer) & Bouchra: dochter Dina Layla, zusje van Shaqueel Jetske van den Elsen (presentactrice): zoon Guus, broertje van Kees Renzo Kazàn & Mara (illusionisten Magic Unlimited): zoon Kian Lorenzo Oktober 2009 Rapper Yes-R & vriendin: zoon Yessin Roshdy Elle van Rijn (actrice) & Kaja Wolffers: dochter Katelijne Alexandra Elle, zusje van Helena en halfzusje van David en Feline André Ooijer (voetballer) & Joyce van de Kerkhof: dochter Danniek, zusje van Demi en halfzusje van Denzell en Cerezo September 2009 Sophie Hilbrand (presentatrice) & Waldemar Torenstra (acteur): dochter Robin Madelief Torenstra Remy Bonjasky (kickbokser) & Stephanie van der Schley: zoon Dean Clay, halfbroertje van Cassius Pieter van den Hoogenband & Minouche: zoon Sander, broertje van Daphne Rick Romijn (radiomaker) & Pascalle: dochter Zoey Elisa, zusje van Quinty en Faya Liesbeth Kamerling (actrice) & Frans Pahlplatz: zoon Jack, broertje van Valentijn Wilfred Genee (presentator) & Lili Pirayesh: dochter Feline Isabea Tim de Cler (voetballer) & Marie Claire Noorlander: zoon Thijn, halfbroertje van Twan
Typisch iets voor hun om er zo moeilijk over te doen. Geef gewoon net als elk ander bekend persoon een bericht uit dat je kind is geboren en hoe het heet.
Ik vind Filemon juist leuk en toen ik zelf 20 was vond ik 45 ook heeeeeeeel oud om moeder te worden. Ik ben nu 39 en heb ervaren dat het idd niet altijd zo vanzelfsprekend is dat je een kindje krijgt op je 25 ste..
Karen van K3 is bevallen van een zoontje Sky (weet niet hoe je het schrijft haha maar zo spreek je het uit)