Zou wel leuk zijn voor ze! Hoop voor het kindje dat hij/zij op Beyoncé zal gaan lijken en niet op Jay
Dinand woesthoff is weer vader! Kane-zanger Dinand Woesthoff en zijn vrouw Lucy Hopkins zijn de trotse ouders van een kersvers zoontje. Kane had vanavond een optreden, maar dat werd op het laatste moment afgezegd. Nu wordt duidelijk waarom: Lucy was hun tweede zoon ter wereld aan het brengen. Het is nog onbekend hoe het ventje heet, meldt RTL Boulevard. Het is de derde zoon van Dinand: hij en Lucy kregen eerder al zoontje Jimi Frank (3). Uit zijn relatie met de overleden Guusje Nederhorst heeft Dinand zoontje Dean Maddy (6). Dinand Woesthoff weer vader - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Jaaaaa!!!! Zojuist geboren om 22:17... Che Woesthoff!!! Welcome to the world boy... So welcome Che! D.
Che? OMG ik zeg niets Maar hopen dat hij niet hiernaar vernoemd is... MeerVrijheid - De echte Che Guevara - De duistere nalatenschap van het pop-icoon
tjah ieder zijn ding, ze hebben Dean Maddy, Jimmy Frank en nu Che vind het wel wat hebben. had er nog nooit van gehoord het betekend Jij als ik het goed heb...
Ik weet het, ik ben een zeur. Maar ik zou dus niet mijn kind vernoemen of dezelfde naam geven als iemand die zoiets doet: "Wanneer de deserteurs werden gevonden, werden ze gekneveld, vastgebonden, en van dichtbij doodgeschoten door Ernesto Guevara zelf. Meestal werden de deserteurs niet direct gedood maar vreselijk gemarteld om een afgrijselijke dood te sterven." Ik zou mijn kind ook geen Adolf,Pol Pot of zoiets noemen
Als Tjee.. Tja, Lenn zijn tweede naam is ook Ché (met streepje, dat wel) Maar puur alleen omdat mijn man zijn tweede naam ook Ché is.. En ja, hij is wel vernoemd naar die kerel.. niet vanwege de persoon zelf, of omdat mijn schoonouders denken dat het een geweldige vent is Maar omdat ze de naam mooi vonden (vinden)..
O wat leuk! Ben heel benieuwd naar de baby foto's. En naar de naam ook wel, denk dat ze voor een aparte naam heeft gekozen.
Ohhh wat leuk van Celine & Georgina!!! Grappig, ze waren uitgerekend in de buurt van mij, nu kom ik ook steeds dichterbij . Volgende is Jan Smit denk ik he, die vader wordt?!