ik had haar even opgezocht margo ribberink..maar ze is 44 jaar..weet je het zeker? ik hoop dat ik nu niemand voor het hoofd stoot..maar ik vind het dan wel oud
Margo bedoel ik idd ja ik weet het zeker was heel mooi rond kan niet missen. zag er echt zwanger uit. Ze kan ook ivf /icsi gedaan hebben he!!
Ben ik de enige die vind dat georgina verbaan haar dochter een verschrikkelijke naam heeft gegeven? Dochter Georgina Verbaan heet Odilia | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Vind het ook niet alles, maar wel apart.. Klinkt een beetje als een aandoening.. Chlamydia en Odilia..
Of bedoel je misschien Willemijn Hoebert ?? NOS-weervrouw Willemijn Hoebert (31) zwanger - ShowbizNewz
Zoals mijn man het zei: "dan vraag je er gewoon om om gepest te worden" Maar als zij er gelukkig mee is
Toni (37) zwanger van tweede - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] {ik heb alleen geen idee wie dat is}
'Mariah (40) zwanger door IVF' - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Mariah Carey bevestigd dat ze zwanger is! Leuk voor haar. Mariah Carey bevestigt zwangerschap - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]