Jeetje wat erg ! Heb er geen woorden voor.. Je kindje verliezen moet het ergste zijn wat je (als moeder) kan overkomen
Wat een nachtmerrie voor Lilly Allen. Ze was al zover....Denk je de kritieke 3 maanden voorbij te zijn...Vreselijk!
Ik las het op teletekst. Daar spraken ze over een miskraam... Ongelofelijk De persoon die dat geschreven heeft, moet zich eerst eens wat meer verdiepen voordat ie dit soort dingen opschrijft...
Bij Boulevard gisteren zei Erik de Zwart ook dat ze met 6 maanden een miskraam heeft gehad. Ik vond dat echt storend en belachelijk!!! Ze heeft gewoon haar kindje verloren, baby'tje is dood geboren
Juist, en dat is al afschuwelijk genoeg zonder dat mensen daar van die domme opmerkingen over gaan maken. Miskraam.... hoe kómt ie erop
ik las het net ook, vind het heel erg, ook omdat ik zelf ongeveer gelijk met haar liep en omdat ik zelf 2 kennisjes heb die vorig jaar allebei hun kindje met 30 weken moesten verliezen de schrik zit er nog goed in
ik weet niet wie dit laatst zei dat Margo Ribberink (van het weerbericht) zwanger zou zijn, maar ik zag haar net 2 seconden geleden in beeld en die is echt zo dun als een strijkplank dus lijkt mij niet bepaald zwanger
Glimworm.. Ik kreeg ook pas met 20 weken een buikje.. En met 5 maanden liep ik nog in mn gewone oude spijkerbroeken. Met een goed shirtje zag niemand het.
Gerard van Velde is vader geworden van een zoon. Hoe of wat weet ik niet, maar ik reed langs zijn huis en zag de slingers hangen. Voor diegene die hem niet kennen: YouTube - Gerard van Velde OS 2002
Wat een liefje. Hihi dat pakje wat ze aanheeft heeft mijn dochtertje ook. Had ik in frankrijk gekocht en dacht iets apparts te hebben haha.
Pink is zwanger 'Zangeres Pink zwanger' - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]