ik zie wel eens meisjes van een jaar of 15, 16 oud met een hele hutkoffer lopen dat ik denk: die tas is nog groter dan het meisje zelf! zouden die dan ook allemaal een luiertas bij zich hebben?
Mariah Carey is niet in verwachting van 1 baby, maar van 2 baby's. Mariah verwacht tweeling - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
vr 17 dec 2010, 13:14 Actrice Loes Haverkort zwanger van onze redactie Soldaat van Oranje-hoofdrolspeelster Loes Haverkort verlaat de musical eerder dan gepland. Foto: HFoto Freelance Fotografie De actrice is inmiddels zeventien weken zwanger van haar eerste kindje. Ze zal worden vervangen door Marlijn Weerdenburg. Uiterlijk eind februari zal Loes, die sinds de start van de musical te zien is als Charlotte, voor het laatst te zien zijn, zo valt te lezen op de website van de voorstelling. En Loes is niet de enige die vertrekt. Haar collega Nico de Vries (Van 't Sant) verlaat Soldaat van Oranje- de musical om zich op nieuwe projecten te storten. Zijn rol wordt vanaf 15 februari overgenomen door Bart de Vries.
Isabelle Brinkman en haar vriend Rik zijn de trotse ouders geworden van een meisje, genaamd Sidney Mirjam Anna. De kleine werd vrijdagochtend om 10.05 uur geboren, zo laat Isabelle Shownieuws weten. De baby is vernoemd naar Isabelles moeder (Mirjam) en schoonmoeder (Anna). De papa is geboren in Australië (Sidney) dus haar roots zitten in haar naam verwerkt. Moeder en dochter maken het goed. De voormalige TMF-presentatrice moest het de laatste weken van haar zwangerschap rustig aan doen vanwege bekkeninstabiliteit. Hierdoor moest ze tot haar bevalling plat liggen.
Dochter voor Vince Vaughn Vince Vaughn en zijn vrouw Kyla Weber hebben een dochtertje gekregen, genaamd Locklyn Kyla Vaughn. Dat bevestigt de woordvoerder van de 40-jarige acteur aan het Amerikaanse tijdschrift People. Het meisje kwam zaterdagochtend ter wereld in een ziekenhuis in Chicago. Ze zijn dolgelukkig dat ze hun lieve, kleine meisje kunnen verwelkomen in de familie, zegt een vriend van het echtpaar. Het is het eerste kindje voor het koppel dat begin dit jaar in het huwelijksbootje stapte
Ellemieke bevallen van zoontje Ellemieke Vermolen is gistermiddag bevallen van een zoon. De SBS6-presentatrice en haar man, topkok Sergio Herman, hebben hem Zenna Jeremy Michel genoemd. De broer van Ellemieke, Jeremy, is enorm vereerd dat zijn zus haar zoontje naar hem vernoemd heeft. Wij zochten de apetrotse tv-kok op in zijn kookwinkel in Roosendaal. Laatste update: Maandag om 19:33
Jan Smit is in de wolken met zijn kersverse dochter Emma. Jan en zijn vriendin Liza hebben weinig zorgen over hun kindje, dat 17 november werd geboren. Het gaat erg goed met de kleine. De Volendamse zanger geniet van elke verandering van Emma. "Het valt me nu al op dat het elke dag anders is", zegt Smit dinsdag in De Telegraaf. "Een reactie, een lachje, ze is zo'n lief kindje. Zo stil en rustig ook. Ik was vast niet zo." Oma Gerda Smit vindt het dan ook geen probleem om op te passen op haar kleinkind. Emma zelf heeft ook niets te klagen. Ze heeft de keuze uit ontelbaar veel knuffels, die Jan en Liza overal vandaan kregen opgestuurd. "Als ze met elke knuffel moet spelen, dan zit ze op haar veertiende nog met een pop op schoot", zegt Jan lachend. "Daarom wordt er gekeken naar een andere bestemming voor de knuffels." © 2010, Novum Laatst gewijzigd: dinsdag 21 december 2010, 08:16
Ziekenhuizen zijn er blij mee, in Deventer in ieder geval wel. Die steriliseren de gekregen knuffels en geven ze dan weer aan kindjes als beloning wanneer ze een vervelende behandeling moeten ondergaan.
Ik vind het wel zo'n vreemde naam, allemaal apart kan het allemaal prima, zelfs Zenna vind ik nog wel leuk, maar die combinatie vind ik zo raar, net als Piet Jayden ofzo.. ligt dat aan mij?
Nee hoor het ligt niet aan jou maar ik ben het ondertussen zo gewend want hier vernoemen ze de kinderen ook vaak naar de ouders. Dan staat er weer in de advertentie dat Gerardus Johannus is geboren maar dat ze hem Sem noemen (slaat kant nog wal volgens mij)
Tijl vader geworden - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Wat een leuke naam !
Keith bakker wordt vader 'Keith Bakker wordt vader' - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
'Keith Bakker wordt vader' - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]