Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Deense kroonprinses bevalt van tweeling

KOPENHAGEN - De Deense kroonprinses Mary heeft zaterdag het leven geschonken aan een tweeling. Het zijn een jongen en een meisje, zei kroonprins Frederik tegen journalisten in het ziekenhuis.

Frederik (42) en de uit Australië afkomstige Mary (38) hebben al een zoon en een dochter. De baby's zijn de nummers vier en vijf in de rij van troonopvolgers.
    Frederik is de zoon van koningin Margrethe II, die in 1972 haar vader, koning Frederik IX, opvolgde. Zij wordt in april 70.

© ANP

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

'Zoon voor Miranda Kerr en Orlando Bloom'

AMSTERDAM - Supermodel Miranda Kerr en acteur Orlando Bloom zijn ouders van een zoontje geworden. Het jongetje werd geboren in een ziekenhuis in Los Angeles.

3. Leuk dat Miranda Kerr nu is bevallen :D benieuwd hoe het jongetje heet en hoe hij eruit ziet, zou toch wel een knappe baby moeten zijn :D

4. MissT

MissT Niet meer actief

Misschien kan ze nu eens wat vrolijker kijken?
    Wat een vreselijk mens vind ik die Victoria!

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    VictoriaBeckham,
    Bij dat soort mensen denk ik altijd; ze moeten ook nog altijd net als ons naar de pot.;)

Ooit had ik een stukje van een soort van documentaire 'Victoria Beckham gezien, daar was ze nog heel gewone vrouw op.
    Maar als ik haar nu bekijk ook met de manier van doen, het is haar allemaal naar de bol geslagen.
    Jammer!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vindt die Victoria ook maar een raar wijf...Haar figuur ben ik wel jaloers op;).
    Vindt het dan wel weer leuk voor dr dat ze weer zwanger is dat gun ik iedereen altijd wel (mits de leeftijd een beetje normaal is dan.....)

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

ja victoria vind ik ook raar en der figuur 10x niks bah ze breekt bijna af beetje meer eten mag ze wel :D en nog een kind nemen bij beckham die al 10x vreemdgaan is kvind het knap van der :D

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ze wel heeel erg dun maar zo'n platte buik zeg ik geen nee tegen hoor;)
    Ja en ach als je samen zo leeft zoals zij met zoveel geld...vraag me af hoe erg het dan nog om houden van gaat na zoveel vreemdgaan idd..maarja miss is zij ook wel niet zo netjes;) alleen weet niemand dat...

9. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

die platte buik die wil ik ook wel idd ahaahaha en ja god weet wat madam allemaal uitvreet lol

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Shownieuws kan als eerste melden dat Jan Kooijman vader wordt. Zijn vriendin Henna Lee is ruim drie maanden zwanger, zo laat het management van de acteur en danser weten.
    Het stel, dat al tien jaar samen is, verwacht in juli hun kindje te verwelkomen. Of het een jongetje of een meisje wordt, weten ze niet.

11. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daar is ie weer.. Jan Kooijman! Hahaha, echt die kerel is niet van de buis/bladen weg te krijgen. Maar wel erg leuk voor hem natuurlijk dat hij vader wordt.
    Enne, slim van Shownieuws.. het geslacht weet je ook meestal niet na 3 maanden he ;)

12. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Zucht.. Ik had ook wel een kindje van hem gewild hihi ;)

13. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serieus? Nou ik niet hoor, blegh, gladjakker.

14. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Tja sorry dat is toch echt mijn droomman :) En mijn moeders droomschoonzoon ;)

15. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

ben ik de enige die echt geen idee heeft wie Jan Kooijman is?

Deel Deze Pagina