Dat meen je niet?! Die gozer is zo ongeveer de hele dag op tv, duikt in werkelijk waar elk programma op (ik noem een wie is de mol).. om moe van te worden Maar blijkbaar heeft ie toch nog tijd gehad om zn vriendin zwanger te maken, haha
Ik heb er echt nog nooit van gehoord.. Wie is de mol kijk ik niet, waar zou ik hem nog meer van moeten kennen?
Hij speelt Danny in GTST en ik kom bij je eten en jurylid van So you think you can dance. Heel vaak op tv dus. Leuk voor ze trouwens.
@MamaMars jij bent niet de enige hoor, ik ken hem ook niet. Ik heb meestal andere programma's erop staan.
Marion Cotillard is zwanger - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Iemand een idee wie die vrouw is
'Khloe Kardashian zwanger' - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Ik moest ff zoeken, herkende de foto wel, maar ging geen belletje rinkelen. Zij speelt in de musicalfilm 'Nine'
Ik ken alleen die film big fish, de rest nooit van gehoord.. misschien kom ik ook wel uit een ei hoor, hahaha