Armin van Buuren wordt vader Armin van Buuren wordt voor het eerst vader. De dj en zijn vrouw Erika verwachten het kindje deze zomer. Dat heeft het management van de plaatjesdraaier vandaag bevestigd aan RTL Boulevard. Armin hoopt dat het zijn beste productie ooit gaat worden. De nummer 1 dj van de wereld trouwde in september 2009 met zijn Erika in Wassenaar. Ze hadden toen al tien jaar verkering. "Hoe Armin zijn werk gaat combineren met het aanstaande vaderschap weet hij nog niet. Dat moeten we nog overleggen", aldus zijn manager.
'Kate Hudson zwanger van tweede' - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Las op facebook dat Kate Hudson en Matthew Bellamy hun 1e kindje samen verwachten. Voor Kate zal het haar 2e kind zijn.
Las tijdje terug dat Victria op een speciaal dieet zat om een meisje te krijgen. bljkbaar zorgen bepaalde voedingsstoffen voor verschil in geslacht Ben benieuwd.. Leuk voor Kate Hudson trouwens, lijkt me echt een tof wijf. ook leuk voor Owen, hoop dat het idd beter met hem gaat. (die zelfmoordpoging was toch omdat Kate Hudson hem gedumpt had? lekker toevallig..) Paris, tsja, ze is zeker wel dikker geworden, zit in ieder geval een rol die er nog niet zat. dan nog, zou willen dat dat mijn enige rolletje was. Heb alleen medelijden met het kindje, de manier waarop zij met haar huisdieren omgaat, vrees echt dat een evt baby meer een accesoire is, omdat dat blijkbaar hip is in hollywood
Alicia Silverstone: Alicia Silverstone in verwachting | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Selma Blair: Actrice Selma Blair wordt moeder | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Echt iedereen is zwanger zeg!
Owen Wilson vader van zoon | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl doe mij zo'n zwangerschap, 4 dagen geleden bekend kindje te verwachten, nu al bevallen
ie, is Kate Hudson met Matthew Bellamy........... de vader van haar 1e is toch echt 20x leuker/ lekkerder.
En nog eentje. Komiek Kevin james (?) wordt vader.. Komiek Kevin James wordt weer vader | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Zo idd ik las het ook al maar dacht dat zal wel niet waar zijn van Owen Wilson. @selena oeps had de verkeerde voor me! Ken je hem niet? Hij heeft gespeeld in The King of Queens en ook in Hitch en nog wat andere films. Hilarisch gast