Ik snap 'm ook niet?? http://www.swaves.com/Back_Issues/Jan03/ChrisRobinson.gif .... Die man doet niks bij mij in ieder geval
Nee bij mij ook niet! Vind Matthew veel leuker Ben blij dat ik niet de enige ben die Chris niks vind.
zo 16 jan 2011, 19:27 'Vriendin Nick Schilder aan het bevallen' van onze redactie AMSTERDAM - Nick Schilder heeft de opnamen van Life 4 You gemist omdat de weeën van zijn vriendin Kirsten zijn begonnen. Foto: LOE BEERENS Dit heeft zijn muzikale partner Simon Keizer onthuld bij Carlo Boszhard en Irene Moors. "Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik doe het gewoon. Hij belde me op en zei: 'Simon ik kom niet vanmiddag naar Life 4 You want ze is aan het bevallen." Simon vervolgt: "Hij was heel rustig. Ze is vanochtend begonnen met weeën en ze zijn naar het ziekenhuis gegaan." Nick en zijn partner Kirsten zijn al sinds 2005 bij elkaar. Simon was samen met The Voice of Holland-protégée Pearl Jozefzoon naar de uitzending van Life 4 You gekomen om haar single te promoten. De donkere zangeres zal samen met het muzikale duo te zien zijn tijdens hun Symphonica in Rosso-reeks in het GelreDome in oktober.
Kan bij Doutzen alleen vinden dat ze in Januari is uitgerekend maar niet wanneer in Januari. Dus het zou nog kunnen het is nog steeds januari..Wordt vast een hele mooie baby.
Nick heeft net getwittert dat gisteravond zijn dochter Nikki is geboren nickensimontwit Nick & Simon Onze prachtige dochter is gisteravond laat geboren! Ze heet Nikki! Kerngezond, héél knap en een zondagskind, we kunnen ons geluk niet op.N&K
Meisje voor Nick Schilder Gisteravond is Kirsten, de vriendin van Nick & Simon zanger Nick Schilder bevallen van een meisje. De trotse ouders noemen het meisje Nikki. Gistermiddag werd al duidelijk dat de bevalling begonnen was. Vanmorgen maakte Nick het nieuws op Twitter wereldkundig: Onze prachtige dochter is gisteravond laat geboren! Ze heet Nikki! Kerngezond, héél knap en een zondagskind, we kunnen ons geluk niet op. N&K
Ok het was al bekend, maar hier nog een berichtje over Nick en zijn vriendin. Leuk hoor een meisje, PROFICIAT!!!
Wat leuk voor Nick dat hij papa is geworden, al lijkt Nikki wel erg op zijn eigen naam. En ik kom er zojuist achter dat Nick 1 dag jonger is dan mij. Grappig om te weten.
Wel apart om je kind Nikki te noemen, als papa Nick heet.. Ook wel grappig, maar zou het zelf niet snel doen
Zijn vriendin heet Kirsten, dus ik denk dat ze Ni van Nick hebben, en Ki van Kirsten, en dat wordt dan Nikki. Dus op zich wel grappig bedacht, vind ik. (of ik het zelf zou doen is een ander verhaal....)
Leuk voor Nick en vriendin! Die naam vind ik dan weer vreselijk als je zelf Nick heet, maar goed... Moet Doutzen Kroes ook niet een dezer dagen bevallen? >> Ah lees nu dat er meerderen waren die dat schreven
aah leuk....zat nog te denken vrijdag bij tvoh ...stel je voor het gebeurt tijdesn de uitzendig en je bent weg...weet gelijk heel nederland dat je ligt te bevallen