Zat net te denken Nick heeft nu Nikki gekregen als Simon nu ook een meisje krijgt en haar simone noemt dan hebben we straks weer een Volendams duo Nikki en Simone.
k Heb net de foto gezien van de kleine Nikki (bij boulevard), wat een dotje en wat een bos met donker haar, echt superlief
Ook ik keek naar Boulevard en zag de nieuwe wereldburger Nikki. Wat een plaatje, en dat haar, fantastisch! Dat moet nu al in model geborsteld worden hahaha
Dat gebeurde nu bij life 4 you, wisten 'we' ook dat ze lag te bevallen Maar idd, wat een bos haar zeg, Wooow!
Idd wow wat een mooie bos met haar al. Echt een plaatje om te zien. Maar ik vind die vrouw van Nick ook een mooie meid om te zien met dat donkere haar en lichte ogen.
Ik dacht dat ik het verkeerd gehoord had, maar lees nu hier dat het kindje toch Nikki heet... want manlief en ik zeiden nog tegen elkaar; dat zal toch niet, dat jezelf Nick heet en je kind Nikki gaat noemen... zal wel Mikki zijn. maar toch wel dus. Grappig.
Hier nog een foto met Nick erbij op. Nick showt baby Nikki - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Yep ivm TVOH.. Simon was alleen (ja met Pearl dan) en Simon zei al dat Nick en Kirsten in het ziekenhuis waren
Yep deze foto hadden ze gister ook bij boulevard, hele mooie foto en een heel mooi kindje en trotse papa