Nicole kidman is weer moeder geworden. Via een draagmoeder. Nicole Kidman weer moeder - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Dat hebben ze goed geheim weten te houden dan. Hun eerste kindje samen heeft ze toch wel zelf gebaard toch? Zag laatst een foto van haar op de Golden Globes, maar jezus wat is die dun aan het worden. Volgens mij is een size zero nog te groot voor haar.
Ja idd...Daar is nooit een bericht over geweest. Maar ik vind dat ze zichzelf zowieso flink aan het verpesten is. Met die botoxtroep en dat mager worden.. Het was eerst echt een mooie vrouw, maar nu...Vind ik haar er eigelijk gewoon eng uitzien.
Typisch geval van: We willen op de valreep ( nou ja..) ook nog even een kind in ons leven proppen. Daarvoor waren we alleen maar met onszelf bezig. Ik gun echt iedereen het geluk van een kindje kunnen krijgen ( hebben, nemen willen et cetera...) maar ik vind dit dus echt te oud. Wel een schatje van een baby.
Even iets anders: ik werd vanochtend wakker en toen dacht ik - hoe ik daarbij kom, geen idee - moest Doutzen Kroes niet eind december bevallen? Het is intussen 18 januari: zou dat kind niet gewoon al geboren zijn???
Volgens mij is ze (eind zegt men) januari uitgerekend, ik denk niet dat het al geboren is, dan hadden we het al wel gehoord/gelezen
Doutzen was eind december uitgerekend. Dit heeft ze zelf via twitter bekend gemaakt. De geruchten gaan ook al, dat ze al is bevallen.
ik lees idd ergens dat ze eind december uitgerekend was, maar in de meeste berichten op internet lees ik toch echt eind januari of ook in januari (ja dat is rekbaar) we wachten maar af tot het nieuws van de geboorte naar buiten komt
Dit lees ik ook nog over baby Nikki. Ze is inderdaad vernoemd naar papa en mama: Nick Schilder haalde baby zelf - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Nou je kan ook te veel vertellen,... deze details had hij voor zich mogen houden. Dat is toch iets tussen hem en zijn vriendin. Als ik zijn vriendin was, had ik dat niet leuk gevonden.
Ik vond de manier waarop hij het vertelde wel heel mooi hoor, het had zoveel indruk op hem gemaakt, dat hij dit wilde vertellen blijkbaar.. Hij is iig een apetrotse papa (en terecht)
Nou echte details vind ik het nou ook weer niet...zoiets zou mij niet uitmaken als mn vriend dat zou vertellen hoor. Vindt het juist mooi dat ie er zo trots op is.
Dit is het laatste wat ik van Doutzen kan vinden: Doutzen Kroes wil bevallen - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Dus kennelijk is ze gewoon vet overtijd en zal ze wel worden ingeleid binnenkort?
Wonen ze eigenlijk in Amerika of gewoon in Nederland. In geval van Amerika dan is ze al lang bevallen want daar laten ze je echt niet zo lang over tijd lopen volgens mij (mijn zus is vroegtijdig ingeleid omdat ze de baby te groot vonden voor een normale bevalling) In geval van Nederland dan kan het nog zo zijn dat ze niet bevallen is. (Ik ben 20 dagen overtijd gegaan ondanks dat al bekend was dat de baby- bij 36 weken- groot zou zijn, ze hadden liever dat de natuur zijn werk deed ) En heel verschil dus per land
volgens mij wilde ze in NL bevallen (volgens mij op Boulevard gehoord).. jeetje zeg, 20 dagen overtijd.. vind dat belachelijk lang eerlijk gezegd.