haha nee joh, dat heet photoshop tegewoordig! Toen ik hoorde dat Doutzen zwanger was was gelijk al bekend dat het toch echt in januari zou komen.
Miranda Kerr introduces new baby Flynn and had all natural birth | Mail Online De eerste foto van Flynn !
Een nieuwe zwangere, zojuist bij RTL Boulevard gehoord, 3,5 maand, die dame die Expeditie Robinson heeft gewonnen. Weet haar naam alleen niet...
het jongentje van doutzen heet: Phyllon Gorré, ze is bevallen in het AMC in amsterdam en het weegt 8 pond lees ik op teletekst van Omrop Fryslan. Omrop Fryslan is eerder op de hoogte dan de telegraaf e.d.
op teletekst staat vrijdag om een uur of 8, dus denk vanochtend 8 uur... vind de naam ook niet echt geweldig Phyllon is de voornaam en de achternaam gorré.
Doutzen Kroes bevallen van zoontje | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Doutzen Kroes bevallen van zoon - RTL Boulevard staat nu op meerdere websites
Mooie foto zo aan de borst helaas kunnen we zijn gezichtje zo niet zien, daar ben ik nog wel benieuwd naar
ik ben benieuwd hoe je de naam uitspreekt? fillon? ik vind het wel iets hebben (was nog op zoek naar een leuke naam met ph erin)
Doutzen Kroes Bevallen - Achterklap - Video - Zie.nl Je spreekt het dus uit als fielon. Ik vind het wel een leuke naam!