De buik van Pink! Radio 538 | Headlines | Pink zet foto van haar zwangere buik online | Radio 538 = 102 FM
Het is ook niet Hughes maar Holden ik heb gegoogled maar die andere vrouw is niet eens beroemd Toen ik op Amanda hughes lost baby googlede kreeg ik Amanda Holden en die is idd van Got Talent Haar man heet Hughes maar zo staat zij dus blijkbaar niet bekend
Drama voor Amanda Holden - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
GAtverdamme,,, dan besef je je weer hoe gezegd wij allemaal eigenlijk zijn he... dit wens je niemand toe!!!!!
Ja het is heel naar dat te bedenken dat mijn meisje met 7,5 maand geboren is en kerngezond is word je toch weer ff met je neus op de feiten gedrukt dat het ook anders kan
pfff dat lijkt me echt een nachtmerrie je kindje verliezen. vooral als je zelf weer zwanger bent word je extra met je neus op de feiten gedrukt
Jessica Alba zwanger Jessica Alba is zwanger van haar tweede kindje. De actrice maakte het heuglijke nieuws wereldkundig op haar Facebookpagina: Cash en ik zijn verheugd jullie dit nieuws als eerste te brengen. Haar man Cash Warren en Alba hebben al een dochter, Honor die in 2008 geboren is.
Eros Ramazzotti wordt weer vader Eros Ramazzotti wordt voor de tweede keer vader. Volgens diverse italiaanse media is zijn vriendin Marica Pellegrin in verwachting. De 47-jarige zanger en zijn vriendin zouden drie maanden zwanger zijn. De twee maakten afgelopen zomer hun relatie bekend. Eros heeft al een dochtertje uit zijn huwelijk met de Zwitsers-Nederlandse televisiepresentatrice Michelle Hunziker, met wie hij van 1998 tot 2009 getrouwd was.
Jan Kooijman verwacht een dochtertje Soapie Jan Kooijman weet al of zijn eerste kindje een jongen of meisje wordt: de acteur en zijn vriendin krijgen een dochtertje. Dat heeft Jan vandaag bevestigd aan RTL Boulevard. "Vanaf deze zomer heb ik twee mooie vrouwen in huis. Fantastisch", twitterde Jan Kooijman enthousiast. Eerder nog liet de 29-jarige GTST-acteur en presentator van So You Think You Can Dance weten dolgelukkig te zijn en zich graag te laten verrassen. "Alle clichés zijn waar", zo omschreef een trotse Jan Kooijman zijn gevoel van geluk aan RTL Boulevard. Jan en Henna Lee zijn al tien jaar samen en verwachten in juli hun eerste kindje.