Vandaag 14:12 uur Showflitsen Dochter voor Robert Leroy Robert Leroy is voor de derde keer vader geworden. De zanger en zijn vrouw Sasha zijn vanmorgen rond half tien de trotse ouders geworden van een dochter, Jolie. Het meisje weegt 2844 gram en is via een keizersnee ter wereld gekomen. Jolie is het eerste meisje in de familie, Robert en Sasha hadden al twee zoons, Joshua van acht en Senny Marco van bijna vier.
Zag het bij Boulevard idd. Hij was zo onderste boven van de bevalling dat hij de naam van zijn dochter niet meer helemaal wist.
Alyssa Milano verwacht eerste kind Uitgegeven: 22 februari 2011 22:11 Laatst gewijzigd: 22 februari 2011 22:10 AMSTERDAM - Alyssa Milano is in verwachting van haar eerste kind. © Novum Dat heeft een woordvoerder van de 38-jarige actrice, die bekend is van de serie Charmed, bevestigd tegenover het Amerikaanse blad People. Milano is in het najaar uitgerekend. Milano stapte in 2009 in het huwelijksbootje met de 32-jarige manager Dave Bugliari. "Ze zijn zo gelukkig", vertelt een bekende van het paar. "Ze zijn helemaal in de wolken." De actrice was eerder getrouwd met muzikant Cinjun Tate. Dat huwelijk liep in 1999 op de klippen. Alyssa Milano speelde naast Charmed in televisieseries als Who's The Boss en Melrose Place. De actrice verscheen verder in verschillende films, waaronder The Blue Hour en Kiss The Bride.
Anni Friesinger is zwanger van haar Ids! Dat vind ik echt een leuk stel! Ze zijn voor deze zomer uitgerekend!
Oh dat is leuk ja Anni Friesinger is een bekende Duitse schaatster en Ids Postma een Nederlandse schaatser! Beide genoeg medailles gehaald
Hihi, ik denk heb ik ook eens iemand waarvan ik het errug leuk vind dat ze een kleintje verwachten, zijn ze niet zo beroemd als ik dacht :d
Inderdaad een leuk stel! En zij is echt een leuke vrouw, spreekt ook zo ontzettend goed nederlands! Zit er elke keer weer met verbazing naar te luisteren!
als je het schaatsen niet volgt is het logisch dat iemand ze niet kent, maar als je het een beetje volgt, ken je ze wel hoor... en ze zijn best beroemd hoor, voornamelijk in de sportwereld
Lees net dat Manuel Venderbos weer vader is geworden, na dochter Jip hebben ze nu een zoon: Gijs En Prinses Margarita (je weet wel de ex van Edwin de Roy van Zuydewyn) en haar man Tjalling hebben vrijdag een 2e dochter gekregen: Paola Cecilia Laurentien. Ze hadden al een dochtertje Julia.