Pot verwijt de ketel.... Jij vindt het geen toegevoegde waarde hebben. Nou die mening deel ik niet. Dat heet namelijk gewoon een mening delen. "mijn keus zou het niet zijn" is toch een goede zin om een gevoel over een onderwerp te ventileren? Snelly geeft gewoon een mening. Als ze haar was had ze nog even gewacht. Doodnormale opmerking.
nou dat bedoel ik dank je. Ik denk dat ik het maar laat rusten en ik blijf erbij dat ik niks verkeerd heb gezegd.
Caro Lenssen verwacht tweede kind Uitgegeven:29 maart 2011 12:15Laatst gewijzigd:29 maart 2011 12:14 AMSTERDAM - Caro Lenssen is in verwachting van haar tweede kind. De 27-jarige actrice is in de zomer uitgerekend, laat haar management weten. © ANP Lenssen, de dochter van Renée Soutendijk, werd in 2008 moeder van zoon Maes. De actrice is getrouwd met Chris van Oers. Caro Lenssen werd bij het Nederlandse publiek bekend door rollen in de films Cloaca en Stille Nacht. Vorig jaar was ze te zien in Sint. Momenteel speelt ze een rol in de televisieserie Levenslied.
Voor mn gevoel is Mariah al 2 jaar zwanger haha. Wanneer is ze uitgerekend? *edit nog 2 weken lees ik nu*
Jaap Kwakman van de 3 j's is papa geworden, melde hij op hyves Om half 6 heeft mijn prachtige vriendin een wolk van een dochter op de wereld gezet. Ze heet Fee en weegt 7 pond. Met moeder en dochter (1) (2) gaat het goed. De vader kijkt nog wat beduusd maar is bijzonder trots op z'n 2 meiden. Wauw! JK Hahaha Jan Smit melde dat de Volly Dots nu compleet zijn
Kleine van Doutzen........en man. Victoria's Secret model Doutzen Kroes reveals her taut tummy on beach shoot just EIGHT WEEKS after giving birth | Mail Online Tja dat is mij na bijna 6maanden nog niet gelukt......
Shit man wat een lijntje heeft ze weer....en die buik zo strak........*zucht* Wel een heel mooi kindje volgens mij en wat een bos met haar...
Ik kreeg zojuist een persbericht van het management van Within Temptation dat Sharon den Adel gisteren is bevallen van een zoon: Logan Arwin. Hij maakt het goed! 5 weken te vroeg geboren.
Klopt! Ze heeft al een dochter (2005) en een zoon (2009) die waren ook beiden te vroeg. (8 weken en 6 weken)
Logan.. Dat meen je niet! Die staat ook op mijn lijstje (heel lang op 1 gestaan, nu weet ik het nog niet..) Aangezien ik een Aiden heb en zij ook. Heb helemaal niks met Within Tempation haha maar blijkbaar dezelfde naam-smaak.