Vedra is een berg of zo op Ibiza daar ontdekten ze dat ze zwanger was vandaar dat vedra achter haar naam staat. Wel apart maar het is maar wat je mooi vind en je geeft geen naam omdat anderen hem zo mooi vinden maar je eigen smaak
Kleine van filemon Wesseling heet Danique...had ik nou weer totaal niet verwacht zo'n naam bij hem maar goed......heb het trouwens van voornamelijk.nl en het komt deze week in de Viva.
In de VIVA van deze week noemt hij haar idd Danique, maar ik geloof niks meer met 100% zekerheid. Ik vind het gewoon een vaag gebeuren allemaal!
Christina Millian (zangeres) is afgelopen vrijdag bevallen van een dochtertje. Ze heet Violet Madison Nash vader is The Dream (muziek producent) Ik wist niet eens dat zij zwanger was...
Er gaan geruchten dat Mariah Carey zwanger is? Zie link: Hint Mariah over zwangerschap? - Privé - Nieuws over showbizz, 24 uur actueel [prive]
Mariah? Oh dear lord...hopen dat ze als het kind er is normaal geworden is en van dr high horse af komt...................mevrouw diva.....*kots* Ze zeggen dat renate en winston weer een jongen krijgen he? Zag zoiets rondzwerven op internet...is dat echt bevestigd door hen?