dit weekend iig niet. 1e paasdag heeft ze nog haar buik beschilderd/laten beschilderen. Misschien is ze nu wel bezig..
Als ik zo zie hoe zorgzaam Barbie is, kan zij volgens mij ook goed voor een kind zorgen. Dat ze misschien niet zo slim is, wil toch niet zeggen dat je dan per defintie een slechte moeder bent ? Ik zie liever haar als moeder, dan die Tijgertje. Ik schrok oprecht toen ik hoorde, dat zij een dochtertje heeft ! Nee, Barbie is zo verkeerd nog niet hoor. Ik vind der heel lief overkomen.
En oja, Mariah Carey. Het is onbekend waneer is ze is uitgerekend. Zijn alleen maar geruchten. De een zegt eind April, de ander eind Mei. Het is dus nog even afwachten.
Mariah Carey is bevallen - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] AMSTERDAM - Mariah Carey is moeder geworden. De zangeres beviel zaterdag in Los Angeles van haar tweeling: een jongen en een meisje. De woordvoerster van Mariah heeft laten weten dat het meisje eerst is geboren en 2800 gram woog. Haar broertje was iets zwaarder, 3100 gram. De baby's hebben volgens de zegsvrouwe nog geen namen gekregen. Echtgenoot Nick Cannon bracht zelf zijn Mariah met hun Rolls-Royce Phantom naar het ziekenhuis. De puffende Mariah was kalm en ging er vanuit dat het vals alarm was. Na een aantal zenuwslopende uren zijn de kleintjes geboren. Op de achtergrond werd Mariahs eigen lied We Belong Together gedraaid. De geboorte van de tweeling is een kroon op het huwelijk van Mariah en Nick. Ze trouwden en in 2007 en zijn van plan binnenkort opnieuw hun geloften af te leggen.
Hihi Mariah's baby's worden precies dikker naarmate het nieuws meer en meer bekend geraakt! Op de website van een Belgische krant (het laatste nieuws) wegen ze 2kg35 en 2kg42 Maar dat lijkt me toch superklein voor een bijna voldragen tweeling hoor! Dus ik geloof de Noorderburen eerder hihi Superbenieuwd naar de namen, maar vrees voor onuitspreekbare namen of dingen als Diamond, Jewel, Gold of zoiets!
Mariah Carey onthult babynamen - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]. Ik vind het nog niet eens zulke verschrikkelijke namen, mijn keus niet, wel lekker apart.
Monroe vind ik dat nog wel mee vallen, maar die Maroccan?! Vernoemd naar haar appartement in NY, nee dat snap ik niet..
Dus dat jochie is vernoemd naar een 'verdieping van haar appartement'? En het dus eigenlijk zo'n beetje 'Marokkaanse Schot'? Ja daar is duidelijk héél goed over nagedacht Monroe vind ik wel een leuke naam en vernoemt naar Marilyn, dat valt mee. Maar dat jochie...nee die naam is mn smaak écht niet
Tja als je echt niet kunt verzinnen...misschien kan ik ons kind ook naar onze straat of stad vernoemen