Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dit weekend iig niet. 1e paasdag heeft ze nog haar buik beschilderd/laten beschilderen. Misschien is ze nu wel bezig.. :)

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Als ik zo zie hoe zorgzaam Barbie is, kan zij volgens mij ook goed voor een kind zorgen. Dat ze misschien niet zo slim is, wil toch niet zeggen dat je dan per defintie een slechte moeder bent ? Ik zie liever haar als moeder, dan die Tijgertje. Ik schrok oprecht toen ik hoorde, dat zij een dochtertje heeft ! Nee, Barbie is zo verkeerd nog niet hoor. Ik vind der heel lief overkomen.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

En oja, Mariah Carey. Het is onbekend waneer is ze is uitgerekend. Zijn alleen maar geruchten. De een zegt eind April, de ander eind Mei. Het is dus nog even afwachten.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mariah Carey is bevallen - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]

AMSTERDAM - Mariah Carey is moeder geworden. De zangeres beviel zaterdag in Los Angeles van haar tweeling: een jongen en een meisje.
    De woordvoerster van Mariah heeft laten weten dat het meisje eerst is geboren en 2800 gram woog. Haar broertje was iets zwaarder, 3100 gram. De baby's hebben volgens de zegsvrouwe nog geen namen gekregen.
    Echtgenoot Nick Cannon bracht zelf zijn Mariah met hun Rolls-Royce Phantom naar het ziekenhuis. De puffende Mariah was kalm en ging er vanuit dat het vals alarm was.
    Na een aantal zenuwslopende uren zijn de kleintjes geboren. Op de achtergrond werd Mariahs eigen lied We Belong Together gedraaid. De geboorte van de tweeling is een kroon op het huwelijk van Mariah en Nick. Ze trouwden en in 2007 en zijn van plan binnenkort opnieuw hun geloften af te leggen.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat een mooie gewichten voor een tweeling :)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Las het idd op twitter erg leuk voor ze ben benieuw met hoeveel weken ze uiteindelijk bevallen is.

7. Alita

Alita Niet meer actief

aaah super voor mariah en nick!

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ben benieuwd naar de namen !

9. Alita

Alita Niet meer actief

idd marieke!

10. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Las ergens dat ze nu iets van 39 weken was...

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hihi Mariah's baby's worden precies dikker naarmate het nieuws meer en meer bekend geraakt!
    Op de website van een Belgische krant (het laatste nieuws) wegen ze 2kg35 en 2kg42 :)
    Maar dat lijkt me toch superklein voor een bijna voldragen tweeling hoor! Dus ik geloof de Noorderburen eerder hihi
    Superbenieuwd naar de namen, maar vrees voor onuitspreekbare namen of dingen als Diamond, Jewel, Gold of zoiets!

12. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook wel benieuwd naar de namen.

Verder zag ik dat Ali B weer vader wordt..

13. Onder water

Onder water Niet meer actief

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Afschuwelijke namen.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Monroe vind ik dat nog wel mee vallen, maar die Maroccan?! Vernoemd naar haar appartement in NY, nee dat snap ik niet..

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dus dat jochie is vernoemd naar een 'verdieping van haar appartement'? En het dus eigenlijk zo'n beetje 'Marokkaanse Schot'? Ja daar is duidelijk héél goed over nagedacht :D
    Monroe vind ik wel een leuke naam en vernoemt naar Marilyn, dat valt mee. Maar dat jochie...nee die naam is mn smaak écht niet :D

17. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja als je echt niet kunt verzinnen...misschien kan ik ons kind ook naar onze straat of stad vernoemen ;)

18. Alita

Alita Niet meer actief

ach ja hun keuze.... al vindt ik ze allebei niet mooi...

19. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vind de namen ook totaal niet bij elkaar passen... de ene 2 namen en de andere 1

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik had het eigenlijk veel erger verwacht! Oké een schoonheidsprijs krijgt het niet, maar ach..

Deel Deze Pagina