Niet echt mijn smaak. De meisjes naam gaat dan nog wel, maar die jongensnaam vind ik niks...maar ja als hun hem maar leuk vinden.
Nou ja ze heten ook geen appel of peer, dus ik vind het meevallen Niet echt mijn smaak maar voor celebritybegrippen nog best redelijk
ik hoop voor het jochie dat hij scott als roepnaam krijgt als hij later op school zich moet voorstellen met moroccan, wordt daar natuurlijk heel snel "moron" (idioot) van gemaakt, beetje sneu voor het knulletje.
O wat leuk....Zeiden ze nog wat bijzonders erover in Boulevard? Wanneer is zijn partner uitgerekend dan?
Nu ben ik helemaal benieuwd naar zijn vrouw! Wel erg leuk voor ze. Ze schijnt al meer dan 16 wkn te zijn
Ik weet dat hij zijn trouwfoto openbaar heeft gemaakt, maar die kan ik nu dus niet meer vinden. Een knappe vrouw. Donker haar, exotisch en wat groter dan hem.
Alicia Silverstone bevallen van zoon Uitgegeven: 10 mei 2011 10:02 Laatst gewijzigd: 10 mei 2011 10:02 AMSTERDAM - Alicia Silverstone is donderdag moeder geworden van haar eerste kind. De actrice en haar man, rocker Christopher Jarecki, zijn de trotse ouders van een zoon. Het jongetje kreeg de naam Bear Blu Jarecki. © Wenn.com Bear Blu weegt zeven pond. "We zijn alledrie verliefd", schrijft Silverstone op haar eigen blog. "Ik ben jullie zo dankbaar voor alle liefde, steun, gelukwensen en positiviteit tijdens mijn zwangerschap. Het was geweldig. Dankjewel." De 34-jarige Silverstone keek erg uit naar het moederschap. Ze is naar eigen zeggen voorbestemd om moeder te worden. De actrice is binnenkort te zien in de films Vamps en Butter. © Novum
Ik vind de naam ook iets minder, wel leuk voor een baby maar voor een bejaarde niet echt. Maargoed smaken verschillen
Pink! is bevallen van een dochter Willow Sage Hart Pink bevallen van een dochter - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Zag net bij de wereld is mooi "mega mindy"met een dikke buik een liedje zingen. Was me nog niet eerder opgevallen