En de mijne....Fritzi/Fritzl verschilt niet zo veel qua naam. Dacht even dat ik de enigste was met deze associatie. Vraag me een beetje af hoe ze op de naam Fritzi zijn gekomen eigenlijk.... Piet is ook niet echt mijn smaak qua meisjesnaam. Maar ieder zijn ding.
Touriya Haoud zwanger van derde kindje Touriya Haoud is weer in verwachting. Zij en haar man Greg Vaughan verwachten in februari hun derde kindje, meldt SBS Shownieuws. De Nederlandse zou drie maanden zwanger zijn. Haoud en Vaughan hebben al twee zoons. Ze trouwden in 2006 en wonen sindsdien in Los Angeles. Haoud was in Nederland te zien in series als Costa en Hartslag en werkte ook als model. Vaughan is bekend van rollen in tv-series als Charmed en Beverly Hills 90210. Bron: nu.nl Leuk voor ze! Vind het ook een leuk (mooi) stel.
http://www.youtube.com/watch?v=pYDcxfZwcz8 zo schattig als ze helemaal op het einde over haar buikje wrijft
ik las dat het ongepland was, dus of ze het zo lang wilde... maar heeft iemand enig idee hoe ver ze is? Ben echt nieuwsgierig!
stond op nu.nl. Denk dat we vanavond gewoon allemaal boulevard en shownieuws moeten kijken, hahah, wat een sensatie!
Ik denk dat ze expres heeft verteld dat ze nog geen kinderen wilde om van al die vragen af te zijn. Ze zgn pas op haar 40ste moeder willen worden dus 12 jaar " rust" van journalisten over dit overwerp.
Ja zou ik ook zeggen. Zei ik ook altijd als mensen vroegen wanneer ik kinderen wilde. 'Nu nog niet, in ieder geval'. Ging niemand wat aan, toch? Maar hartstikke leuk voor haar.
Doen wij ook. Mijn moeder vroeg er laatst nog naar.. "nee, voorlopig nog even niet" en dan is het weer een tijdje rustig Des te leuker is de verrassing straks! Wel leuk dat beyonce zwanger is! Dat moet gewoon een mooi kindje worden
@within nou dan hoop ik niet dat het op zn papa gaat lijken Ik denk dat het niet ongepland is hoor, ben het eens met de dames die zeggen dat dat gewoon komt omdat ze geen zin had in die pers. Logisch toch? Wie wil dat nou wel als je zo beroemd bent? Ik denk dat ze zo rond de 18 weken is ofzo, buikje was redelijk bescheiden vond ik.
Tweede dochter voor Ruben Nicolai | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Leuke naam!