Zo erg vind ik die foto's van Mel B trouwens niet. Oké, ze staat er niet heel erg charmant op, maar wat wil je, als je op 't punt staat te gaan bevallen. Ik zou er denk ik geen probleem van maken als ik bekend zou zijn.
"Stephen viel bijna flauw, Phoenix schreeuwde de longen uit haar lijf en ik lachte zo hard dat de baby eruit vloog", Gezellig daar bij Mel!
Was ook mijn idee toen ik het zag te staan. Ben wel benieuwd naar de naam. Want tja, wat past er bij Phoenix en Angel?? Dakota, Queen, Apple, River, Silver, Sky, zoiets misschien?
Kim Pieters bevallen van zoon | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Roel van Velzen wordt vader | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl 'Dochter Mel B heet Madison' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
madison is inderdaad best nog een leuke naam! Leuk voor Roel v Velzen dat ie papa wordt, echt een leuke vent! en vast een leuke papa. maar wie is kim pieters?
Voetballer Dirk Kuijt is dinsdagavond voor de vierde keer vader geworden. Zijn vrouw Gertrude beviel dinsdagavond in Leiden van een jongetje, dat de naam Aidan Benyamin heeft gekregen. Ze hadden al een dochter Noelle (2005) en twee zoons, Roan Dirk (2007) en Jordan Giovanni (2008). De bevalling is goed verlopen en met moeder en kind gaat het volgens Dirk perfect. Ze mochten ook gelijk mee naar huis, vertelt de voetballer dinsdag in RTL Boulevard. Ook de broertjes en het zusje van de nieuwe kleine Kuijt zijn in de wolken. Vooral de oudste, Noëlle, die is helemaal door het dolle heen. Het is in de voetballerij niet altijd even gemakkelijk om een paar dagen vrij te zijn, maar Dirk krijgt van zijn club Liverpool alle ruimte om te genieten van zijn pasgeboren zoon. Ik ben Liverpool heel dankbaar, ik heb bij de geboorte kunnen zijn en ben vandaag en morgen ook nog vrij. Mooie naam!