Dit is dan wel weer verdrietig om te lezen! Vriendin Nick Schilder kreeg miskraam | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
4 weken , dan kan je toch nog helemaal niet zo veel zien? of heb ik het nou fout? en je doet toch met 4 weken pas een eerste test? sorry als ik het echt fout heb ..
idd wat bedoelen ze nu he...tja als je net weet dat je zwanger bent en het gaat diw eek nog mis...dan is het toch 4 weken he
Vind het rot voor ze dat het niet goed is gegaan, maar het was nog heel pril. Als ze niet getest zou hebben, dan zou ze denken dat ze wat later ongi was geworden.
gisteren bij boulevard hoorde ik dit, ze vonden het zelf een beetje vervelend dat het zo in het nieuws kwam, omdat het maar 4 weken was en dus nog eigenlijk niks was (waren de woorden van nick). Ze vinden het jammer, maar omdat ze net een kindje hebben vinden ze het wel even prima zo. Dus de media en wij vinden het zieliger dan zij zelf.
Zoon voor Bones-actrice Emily Deschanel Laatste update: 22 september 2011 10:16 info AMSTERDAM - Bones-actrice Emily Deschanel is woensdag voor het eerst moeder geworden. De 34-jarige Deschanel beviel van zoon Henry Hornsby. Foto: Wenn Dat bevestigt haar woordvoerder aan het Amerikaanse blad People. De brunette is getrouwd met acteur David Hornsby, bekend van de komedie It's Always Sunny in Philadelphia. De twee leerden elkaar in 2007 kennen via vrienden en trouwden vorig jaar.
leuk!!! Alleen jammer dat we nu alleen herhalingen zien op tv van Bones...vindt het zo`n leuk programma!
nou een trotse vader dat is mooi...maar al met 2 maanden probeerde ze te lopen lijkt me sterk tochhhahha
haha niks toch...kan niet eens! Denk dat hij dat ook niet heeft gezegd is echt te onwaarschijnlijk niet?
Misschien dat ze het loop-reflex nog had en dat ie dat zo'n 100 keer overdrijft ik noem maar wat hoor.
idd een loopreflex, wanneer je het kindje vasthoudt, dat ie dan de beentjes gaat bewegen.. denk ik dan..