Lange Frans is weer vader | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ik vind de naam in combinatie met de naam van Danielle niet zo leuk.
Het kind zou maar stotteren en de volledige naam uit moeten spreken. Maar goed, fijn dat alles goed is gegaan en hopelijk kunnen ze snel thuis genieten van de kleine.
De vrouw van Rob de Nijs is zwanger. Rob is 69 jaar maar liefst.. het zal vast enorm gewenst zijn (las ook dat ze miskramen heeft gehad). Maar bij de leeftijd van Rob heb ik zo m'n bedekingen. 70 zijn en nog een kind krijgen.
Hmm ja, ik las het ook en ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Volgens mij wel heel gewenst inderdaad, maar ik weet (/denk) niet of het echt in het belang van het kind is.
zij is ook al 42 he? Minder discutabel, maar vind het toch nogal een egoistische keuze. Dit kind zal zijn/haarvader niet lang meemaken en ook al jong voor zijn/haar moeder moeten zorgen...
Ach ja, een kind willen is sowieso een egoistische keuze. Misschien was het voor haar al die tijd niet weggelegd..
Helemaal mee eens! Volgens mij waren ze al jaren bezig. In 2007 waren ze volgens mij al bezig voor een kindje las ik net. Ben blij voor ze nu zwanger zijn.
Fijn voor ze dat het toch gelukt is maar idd, het kindje zal zijn/haar vader niet lang kennen.. Stel hij wordt 80, wat al heel oud is dan is het kindje net 10.. Oeh en vind dani ook echt niks in combinatie met danielle maargoed zij zijn er gelukkig mee
Rob de Nijs vader op 69.......... Omdat zij graag een levende herrinering wil als hij er niet meer is.... Mag ik ff me gal spuwwen??? Ik ben net 10 maander weduwe. Mijn man is spontaan (aan wat later blijkt een virale infectie aan z'n hart) overleden....hij was 37. Echt hoor ik ben blij met me kindjes...maar het eerste jaar ga je ze echt niet zien als een fijne herrinering maar meer als een blok aan je been...je heb zoveel emoties, dinge te doen (oke ik had extreem veel te regelen) en die van mij zijn nu 3 en 1 maar een kind van 10 vertellen dat papa er niet meer is.....er lijkt me niets zwaarders. en buiten dit alles..............ik hoor hem alleen maar zeggen dat zij dit wil en dat hij dit voor haar doet, en hij dan? wat wil hij...haar alleen maar blij maken?? En het kind straks??
Beastie iedereen ziet dat anders jou hebt het zo ervarren dus zal het voor jou dus moeilijker zijn Maar ik snap haar ook wel hoor als heeeeeel veeel van iemand houdt wil je die in wat voor manier dan ook bij je houden al is het maar door een kind van die persoon Er zijn er ook zat die juist wel veel kracht halen uit hun kinderen na het verlies van een partner. Ik hoop mijn vriend heeeeeel lang bij me te hebben,maar mocht hij er morgen neit meer zijn dan ben ik mega blij dat ik zijn dochter heb om hem toch een klein beetje bij me te hebben.
geloof me als er iemand veel van hem houd.... dan ben ik het wel...en we, me dochter en ik, hebben het dagelijks over hem. Zo blij dat ze er zijn ze slepen me door de tijd heen...het is zwaar ...zo zwaar dat jij niet kan zeggen wat je zou denken en doen...ik zweer het je. had ik wel een 3 dubbel portsie doordat we ons huis net verkocht hadden ... hij dood ging in Marrakesch Marokko....me zoon van 7 maanden nog full time borstvoeding kreeg. Ik ben blij dat ze er zijn...ja nu...op dat moment en de weken erna denk jeje zouden hier niet moeten zijn. Ze verdienen een vader en nu moeten ze die missen...weten ze straks helemaal niet meer van hem. Echt je denk dingen die je niet voormogenlijk houd...en dat bij een van 2,5 en 7 maanden. Wat als ie 10 is...wat ik toch wel hoop voor Rob....hoe ondragelijk is het dan? Je heb als weduwe dan je eigen verdriet plus krijg je het verdriet van je kind er nog eens bovenop. Maar dat vind ik niet eens zo erg.....vind het niet kloppen dat ie het alleen maar doet voor haar. Wat wil ie zelf?...en moeten we allemaal maar kindjes maken omdat de vrouw dat wil.....ik vind het gewoon zo suf overkomen...
@beastie mooi gezegd, ik denk dat NIEMAND weet wat ie zou doen als je onverwachts in zo'n nare (en dan druk ik me nog zacht uit) situatie komt!! Respect voor jou en heel veel sterkte.
@Beastie, herkenbaar wat je vertelt. Ik heb het helaas als kind moeten meemaken. Mijn vader overleed plotseling op 40 jarige leeftijd aan een hartstilstand. Ik was 12, zus 9 en broertje 5. Mijn moeder toen 32 jaar. Heftig is het voor iedereen die het moet meemaken. \Maar daar weet jij helaas alles van Ik vind 69 jaar ook een belachelijke leeftijd om nog een kind te krijgen. 42 niet maar de reden vind ik dan weer wel dubieus. Zo'n kind verliest vroeg een vader die al bij verwekking meer een opa was.
Persoonlijk vind ik 42 ook al oud en onnodig risico nemen qua je eigen gezondheid en die van je kindje. Maar goed dat gaat nog wel want dat ie puur persoonlijk maar 69 vind ik ook echt absurd! Met 42 ben je als je kind 18 is ook al 60 trouwens, dus als je als kind 8 bent is je moeder al 50 (dat vind ik echt al oud! hoor ik bedoel met 55+ krijg je al speciale kortingen dat zegt genoeg toch?