Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Nee, en dat lijkt me echt verschrikkelijk verdrietig en rot.Ik las dat zij 2 eerdere miskramen heeft gehad.
    Maar is 42 niet allang een leeftijd dat je die droom toch op moet geven?!
    Ik vind persoonlijk van wel.
    Las dat ze dmv ivf zwanger is geworden, wist helemaal niet dat ze dat hier nog doen op die leeftijd, zou het max dan bij 45?!! ofzo liggen.
    Ze kan er ook voor naar het buitenland gegaan zijn.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    de max van IVF ligt op 45 geloof ik. En dat vind ik dan nog net kunnen, maar een vader van 69! Dat vind ik echt te ver gaan.

mijn moeder is op haar 41e voor het laatst moeder geworden, van mijn jongste broertje. Vind ik al een dudieuze leeftijd, maar het was hun laatste keer 'proberen' zeg maar.
    Nu is mijn broertje erg autistisch en mijn moeder is met haar 56 jaar niet meer altijd fit genoeg om met hem alles te regelen. Dus over een paar jaartjes komt er een hoop op mij en mijn andere broertje terecht, terwijl wij dan in de kleine kinderen zitten. Niet ideaal, ik doe het met liefde, maar echt zorgeloos is het natuurlijk niet.
    En dit kind is dan nog enig kind, wie kijkt er dan naar om?

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Tja ik denk dan aan mijn tante die op haar 18e voor het eerst probeerde zwanger te worden en uiteindelijk na vele miskramen, een bbz en een doodgeboren kindje op haar 41e moeder werd van een gezond kind.. En zij is elke dag weer gelukkig dat zij die droom tot dat moment niet opgegeven heeft.
    Maar zoals je ziet, mijn mening is ook gekleurd ;)

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

respect en een digitale knuffel voor jou.
    vreselijk dat jij en je kindjes jouw man en hun papa al zo vroeg moeten missen. helaas is het door een situatie gekomen waar jullie totaal niks aan konden doen.
    De situatie waar Rob en zijn vrouw over een jaar of 10 (als ze geluk hebben)in zullen belanden -Rob is niet onstervelijk, al denkt ie misschien zelf van wel- hebben ze zelf zo besloten door op latere leeftijd nog eens aan kinderen te beginnen.
    Rob heeft met zijn exvrouw Belinda al een gehandicapte zoon, dat zal nu best zwaar zijn, hopelijk mogen Rob en zijn huidige vrouw straks een "gezond" kindje krijgen, want anders wordt het echt nog een zware dobber voor ze.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    toch als ik op internet berichten lees (tis nieuws,.. maar goed.. dus of t waarheid is is punt 2) maar even hypothetisch gesproken dan.
    Kennen ze elkaar vanaf dat henriette 29 is. en na 10 jaar zijn getrouwd. daarna! (dus op 39 jarige leeftijd) zegt henriette. En nu wil ik een kind van rob!

mijn inziens lijkt het er dan op dat de mk'en na haar 39ste hebben plaatst gevonden. persoonlijk vind ik het laat. allemaal. en t zou mijn keus niet zijn.
    echter vind ik de vergelijking die ik overal enorm lees van vrouwen die een "oudere" man hebben en kinderen en dan die vergelijking trekken niet altijd terecht. want een man van in de 50 die een kind krijg (als voorbeeld ) of 69 is wel een groot verschil. die man van in de 50 heeft een grote kans zijn kind toch volwassen de wereld in te sturen. die van 69 een heeeeeeel kleine kans.

en er kan ons altijd iets overkomen. maar wederom is die kans bij 69 veeeel groter dan 69

mijn bijdrage:D

o en beasty.. brok in mijn keel. kippevel en tranen bij jouw verhaal. Ik heb er geen woorden voor.

6. Alita

Alita Niet meer actief

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
  8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik vind haar ook echt heel leuk maar wie noemt zn kind nou mensje? :p

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    aar man is toch en Belg? Dan vind ik het wel weer passen maar mijn keus zu het idd ok niet zijn.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector

Denk een diertje ;)

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hahha, moest hier erg om lachen :D

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja wat een namen he;)
    Bloem gaat nog wel maar mensje:$

13. Alita

Alita Niet meer actief

maar waarom past het dan wel bij een belg:(

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik wil toch even reageren. Ik ben 39 en ben zwanger van de 2e. Op mijn 30ste heb ik mijn huidige vriend ontmoet en op mijn 33ste gingen we voor een kindje. 6 jaar later en na veel bloed, zweet en tranen en vele MMM behandelingen ben ik zwanger van de 2e. Ik had dat ook graag anders gezien maar dat heb ik je soms niet in de hand (ik zit vervroegd in de overgang en heb dat nooit geweten). Ik realiseer mij ook wel dat ik bijna 60 ben als mijn jongste 20 jaar is. Maar ik ben zo blij dat het ons toch nog gegund is dat straks ons gezinnetje compleet is.

In nederland mag je IVF tot je 41ste. Rob en zijn vrouw moeten dus in het buitenland zijn geweest en ik denk ik Belgie want daar is de grens 45 of 46 jaar volgens mij.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik gok op diertje of vlinder of zo....zal toch wel in dezelfde catagorie zijn.
    **mijnkeuzeishetniet**

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik vind 39 toch van een totaal andere orde van 69. Ik heb me hier ook kritisch geuit, maar dat ging vooral om de leeftijd van papa.
    en ja 42 vind ik ook best oud, maar daar ben ik minder kritisch over dan 69.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die hbben zo'n mooie zachte klank dan klinken die namen weer schattig vind ik.:D

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    T is ook een vlaamse naam, daarom msschien...

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Tori spelling is bevallen van een dochter.
    De realityster en fanatieke Twitteraar maakte het nieuws uiteraard wereldkundig met een tweet. "Ons gezin is zo blij dat we kunnen aankondigen dat op 10 oktober onze dochter Hattie Margaret McDermott ter wereld is gekomen!"
    Tori en Dean hebben twee kinderen samen: Liam (4) en Stella (3). Uit zijn eerste huwelijk heeft Dean een zoon van 13, Jack.

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuke naam! Ik had verwacht dat zij ook 3 heel aparte (lees: over de top) namen zou hebben voor haar kinderen maar dit is allemaal lekker gewoon :)

Deel Deze Pagina