leuk, ik heb ooit eens die reality serie gevolg en vond haar hilarisch eigenlijk heel down to earth (viel me in elk geval reuze mee!)
Jack Osbourne wordt vader - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Ik vind hem er echt wel leuker op geworden! Toen was het echt zo'n dikkerd, nu is hij best oke om te zien hoor.
Dochter voor Johnny Knoxville - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Carla Bruni is vanavond om 20.00 uur bevallen van een dochter. Dochter voor echtpaar Sarkozy | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Sophie Ellis-Bextor verwacht derde telg | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ook al zwanger van de 3e
Iemand gister trouwens "waar is de mol" gezien met Angela Schijf? Daar vertelde ze over haar zwangerschap en haar miskramen. Vond het erg aangrijpend. Knap van haar om er zo open over te praten!
idd ook leuk van Sophie! @mamavanjuul ....ik heb het even snel tussendoor gezien maar dus niet dat stuk over haar mk`en
ja vooral die op papa's buik en bij mama de fles en in het water vind ik erg leuk, laat zien dat het normale mensen zijn zeg maar..