Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

barbie, ik vind het echt een walgelijk wijf, wat ik van haar op tv zie is echt om te kotsen maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe zij als moeder is, laten we hopen dat dat goedkomt.

2. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    barbie was wel de gene die haar mannetje zo miste dus denk wel dat het best een gezins mens kan zijn...

Ze kwam op tv mss wel dom en ordinair over... maar het is ook tv he.. op tv word ook veel gemaakt.

Bij die brabo chicks zei sharon ook dat ze dacht dat amsterdam in brabant ligt... sharon is ooit mijn collega geweest en ik geloof niet dat ze niet weet waar amsterdam ligt... ik dacht toen echt dit is zo gemaakt voor tv...

En dat ze het al vroeg verteld... tja al verteld ze het niet en het gaat mis staat het waarschijnlijk ook wel in de roddel bladen... ;)
    dat is nou eenmaal snel als je bekend bent. al vond ik het wel een beeetje gek dat ze het bekend maakt als ze geen test heeft gedaan... want overtijd zijn zoveel mensen maar die zijn lang niet alle zwanger...

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat is zeker waar suzy ze hebben gewoon een soort van script denk ik hoor......en verdienen een hoop geld!!!

Misschien dat ze eens een boel aan serious request moeten doneren?

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat geld valt wel mee hoor;) een vriendin van mij haar neef heeft ook meegdaan met cherso en zij vertelde dat het zwaar tegen valt allemaal;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

oh hahaha das minder!
    Zo aso doen en dan bijna niks krijgen

6. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ze komt zo bij sbs6 show nieuws ben benieuwt wat ze zegt :D vind barbie wel lieff overkomen vergeleken de rest

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja vindt ik ook!!!

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja ik vind haar ook de liefste eruit...

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Eén ding is zeker: als het een jongen wordt heeft hij vóór zijn eerste verjaardag een oorbel en een matje in zijn nek ;)

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze is bij de dokter geweest en 4,5 week zwanger zegt ze

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hahah, jaa!

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wel erg snel om het dan bekend te maken zeg.

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

hahaha ja precies!

Ik zou bijna voor het kindje wensen dat het een jochie wordt, krijgt het nog enigzins normale kleertjes aan. Als het een meisje is zie je straks 1 bolletje roze en daar zit een baby in :D

14. Alita

Alita Niet meer actief

nou ze zat al kleertjes uit te zoeken op tv! En nee mevrouw wilde niet in Prenatal afspreken want dat is niet glamarous?!

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Nou op dat punt ben ik het wel met haar eens :D Prenatal is toch ook alles behalve glamorous!

16. Alita

Alita Niet meer actief

whahahha ja oke:D

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou je moet ze de kost geven hoor die al een hele babykamer kopen als ze net weten dat ze zwanger zijn;)
    Moet ieder voor zich weten, maar ik vond dat juist zoooo leuk om te doen toen ik een buik had!!:D
    Liep ik daar zo trots als een pauw met mn dikke buik hahaha

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja vindt ik ook wel...maar ja waarom moet je perse wachten tot je over 13 weken heen bent he...er kan altijd iets mis gaan..

Maar om nu gelijk al zo toe te geven.....ik moest er eerst eens aan wennen hahahahaha

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dat van een maand overtijd zei albert verlinde. Ze zei dat ze die ochtend had getest en meteen een echo mocht laten maken en toen zeiden ze 4,5 week.
    vaag verhaal, maar ach... hoop dat het een act is, dat simpele, maar ach, er worden wel meer kinderen in zulke milieu's geboren, die oh oh cherso figuren zijn zelf ook zo groot gebracht.

20. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Is ze echt zwanger dan???

Trouwens ik zag haar in de Linda staan en volgens mij heeft ze wat laten doen in haar gezicht. Ze heeft zo'n opgeblazen toet.. Niet mooi.

Maargoed wel leuk voor haar als ze zwanger is.

Deel Deze Pagina