ja snapte het ook even niet allemaal......albert zei dat idd en sbs zei ook weer iets anders... Wel al vroeg een echo gehad he? Je ziet niet eens een hartje dan... Ja ik denk wel dat het een beetje geacteerd is hoor....en een boel van haarzelf hahahaha..Moet zeggen dat toen ik de vriend zag dat ik gelijk dacht...ja die zijn voor elkaar gemaakt hahahaha
Haha Barbie zwanger?? Nou maar even afwachten of het goed blijft gaan, als je het zo vroeg bekend maakt.. Ik vind haar minder 'erg' dan de andere oh oh cherso 'sterren', ze is geen bitch maar gewoon niet zo intelligent. Denk dan ook wel dat ze een goede moeder kan zijn, ze moet alleen niet zoveel blijven feesten Ruby Bevallen Van Dochter - Algemeen - Video - Zie.nl Dat is die Ruby van Berlusconi..
ik ging pas los toen ik met 20 weken wist dat het een jochie was wel zo handig als je weet wat je moet shoppen. alles maar naturel en geslachtsloos shoppen is ook niet leuk.
Ja dat heb ik ook gedaan, toen de 20 weken echo goed was en we wisten dat ik een jongen in mn buik had, zijn we (of nouja ik) flink gaan shoppen!
Ik vind het leuk voor Barbie. Ik denk dat ze een hele zorgzame moeder word. Misschien word het wel een echte glitterbaby Maar volgens mij wel een geliefde baby
Nou je gaat er gewoon altijd vanuit dat het goedzit natuurlijk ik heb ook wel al wat gekocht in het begin hoor... En idd na de 20-weken echo gingen we volledig los op roze hahahaha
nee barbie is ook geen bitch denk ik...alleen een beetje dom soms hahahah maar ach ik ben ook niet perfect!
wij hadden met 9 weken het kinderkamertje al gekocht met 12 weken de wandelwagen en met 17 weken was alles helemaal tip top in orde en alles was klaar ik vind barbie eigenlijk altijd wel lief,
Nog niet gemeld volgens mij??? (Of ik heb met mijn neus gelezen ) Chris Zegers is papa geworden!!! Dat zal denk ik een knap kindje worden... Chris Zegers is vader geworden | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl