Wie kijkt ook de nieuwe serie op de BBC? En wat vinden jullie van de nieuwe doctor? Ik moet nog wennen, maar valt nog niet tegen als wat David en Matt leuker.
Ja! Hier een whovian ik moet helemaal niet wennen aan de nieuwe doctor. Ik vind hem echt onwijs goed. Ik heb veel langer moeten wennen aan Matt, David is nog wel steeds mijn favo!
Jeeee, dacht al! Ben ik nu de enige die kijkt. Echt waar? Ik blijf fan van Matt. Ik vind zijn "relatie" met Clara ook niet super, zo stug. Vond vooral vorige week (bankoverval ) briljant gave aflevering. Weer een weekje wachten tot de volgende
Ik ben nog niet zo onder de indruk haha, ik blijf ook nog steeds David een van de leukste vinden! Allons y! maar vond Matt ook goed te pruimen, dat waren gewoon ook sterke verhaallijnen!! But we shall see
dat was een goede aflevering idd! ik had al vrij vlot in de gaten wie de architect was trouwens haha, maar niet waar het uiteindelijk om zou gaan. het zijn weer wat meer op zichzelf staande afleveringen ofzo, je ziet af en toe wel dat afterlife gedoe, maar heb nog geen echte rode draad gevonden...