Cloverfield

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marieke1983, 10 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wie heeft deze film gezien? zag hem gister in de bioscoop en hij was geweldig en heel eng! wat vonden jullie ervan?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb hem gezien, vond hem ook echt fantastisch, spannend, leuke acteurs.

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ben je niet misselijk geweest?
    Was laatst op tv dat heel veel mensen misselijk worden van de beelden.
    Lijkt me wel een hele coole film trouwens!

4. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    ik heb hem geien, en vond het een but film

Werd gek van het bewegende beeld, hoofdpijn en misselijk, maar ik vond het ook totaal niet eng.

We hebben ons rot gelachen toen het hoofd eraf viel, en de camera niet kon scherp stellen op het hoofd.

Zou er absoluut niet heengaan,

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee ik werd niet misselijk, mijn vriend wel. ik heb wel gehoord dat in de vs er waarschuwende posters in de bios hangen om mensen te waarschuwen voor misselijkheid.
    ik ga hem nog een keer zien, moet alleen nog iemand vinden om mee te gaan, want mijn vriend wil niet meer.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik werd ook niet misselijk hoor. Vond het gewoon een hele spannende film. Ik kijk hem nog wel een keer als hij uit is op dvd.

7. Niet meer actief

Ik vond het eerste uur echt geen hol aan! Beetje mensen filmen op een feestje waar je niks van weet pfff! De rest ging wel maar de manier van filmen vond ik erg irritant! En ik vond hem zeker niet eng. ik vind het geen aanrader.

XxX juuls

Deel Deze Pagina