Mijn god, ik lees net dat Donder, van den Bruggen van zn achternaam heet. Donder van de bruggen dus, denk je daar dan echt niet over na?!
Het Amerikaanse model Lucky Blue Smith heeft zijn pasgeboren dochter Rumble Honey genoemd, misschien zijn ze door hem geïnspireerd Donder Honing Smith, top naam!
baby donder heeft gereageerd onder een status van Gianni. Mijn naam begint met een D en bestaat nog niet. goh hoe zou dat nou komen?
Robin Thicke opnieuw vader van een zoon, Lucas. Alleen snap ik niet dat er staat dat ze al 2 kinderen samen hebben van 2 jaar en 9 maanden(???)?! Hóe dan?
Dat klopt niet, ze hebben ze inderdaad behoorlijk dicht op elkaar, maar de oudsten zijn ‘al’ bijna 3 en 2 jaar oud. On February 22, 2018, the couple welcomed their first a daughter, Mia Love.[173]In August 2018, Geary announced that the couple was expecting their second child;[174]they became engaged on Christmas Eve 2018.[175] On February 26, 2019, the couple welcomed their second a daughter, Lola Alain. In October 2020, the couple announced they were expecting their third child for December. On December 11, 2020, the couple welcomed their third child a boy, Luca Patrick. [176]